• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400072719227
  • منبع : نمایندگی همدان

آرمین تشکری:

قهرمانی در آسیا، نتیجه‌ی تلاش تیمی بود

قهرمانی در آسیا، نتیجه‌ی تلاش تیمی بود

ایسنا/همدان سرعتی‌زن همدانی تیم والیبال فولاد سیرجان، قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را نتیجه‌ی تلاش و همدلی اعضای این تیم دانست.

آرمین تشکری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به قهرمانی تیم والیبال فولاد سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تایلند اظهار کرد: قبل از هرچیز خدا را شاکرم که موفق شدیم به این افتخار دست پیدا کرده و دل هموطنان به‌خصوص مردم خوب سیرجان را شاد کنیم. این قهرمانی ماحصل تلاش تیمی و همدلی اعضای متحد مجموعه‌ی فولاد بود.

وی با بیان اینکه از مدیریت و کادرفنی گرفته تا بازیکنان، برای کسب این عنوان هم‌قسم و همدل‌ شده بودیم، ادامه داد: از همان روز نخست مسابقات بنا داشتیم که از اعتبار والیبال ایران در قاره‌ی کهن دفاع کنیم و خوشبختانه با قهرمانی، مزد زحمات خود را گرفتیم.

عضو سابق تیم ملی تصریح کرد: تقریبا از اواسط تیرماه تمرینات تیم برای حضور موفق در این بازی‌ها استارت خورد و آنطور که مربیان تیم اعلام کردند، بیش از ۱۱۰ جلسه تمرینی‌ را پشت‌سر گذاشتیم تا بتوانیم با قدرت در این رویداد حاضر شویم.

تشکری خاطرنشان کرد: در مرحله گروهی با تیم‌های ازبکستان، فیلیپین، تایلند ۲ و قطر همگروه بودیم که هر چهار مسابقه را با برتری پشت‌سر گذاشته و راهی مرحله‌ نیمه‌نهایی شدیم.

سرعتی‌زن باتجربه‌ی والیبال در ادامه افزود: در این مرحله ناخون راتچاسیمای تایلند را به عنوان تیم میزبان شکست داده و در فینال هم روز جمعه العربی قطر را مغلوب کردیم تا جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی بیان کرد: در برابر حریف تایلندی و همچنین رقابت فینال باید این نکته را در نظر گرفت که هر دو رقیب جنگنده بودند و در دریافت هم خیلی خوب عمل می‌کردند، اما ما خیلی بهتر آنها را آنالیز کرده بودیم.

تشکری در پایان گفت: ما از همان شروع کار در لیگ برتر قدم به قدم پیش رفتیم و کار کردیم. امروز این قهرمانی حاصل تلاش و زحمات تک تک اعضای مجموعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha