• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400072719496
  • خبرنگار : 71468

وعده سجادی به حمایت هرچه بیشتر پیشکسوتان/ قدیمی‌ترین چوب بیلیارد به موزه ورزش اهدا شد

وعده سجادی به حمایت هرچه بیشتر پیشکسوتان/ قدیمی‌ترین چوب بیلیارد به موزه ورزش اهدا شد

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بولینگ و بیلیارد اعلام کرد که برنامه وسیعی برای حمایت از پیشکسوتان ورزش ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از پیشکسوتان بولینگ و بیلیارد در حضور پیشکسوتان دیگر رشته‌های ورزشی ایران با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و رضا صالحی امیری و کیکاووس سعیدی رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم پیشکسوتان کشتی نظیر ابراهیم جوادی، بهرام مشتاقی  و محمد نبی دبیرکل سابق فوتبال و پیشکسوتان رشته هایی قایقرانی، دوچرخه سواری، سوارکاری، کاراته، حضور داشتند.

رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: از پیشکسوتان تشکر می کنم که با وجود سختی در این مراسم شرکت کردند تا به فرزندان خود یاد بدهند که باید پیشکسوتان را تکریم کنیم. پیشکسوتان روح ورزش ایران هستند. ما به پیشکسوتان نیاز داریم و آنها به ما نیاز ندارند. دیدار با پیشکسوتان برای من زیارت است. ما از تالار مشاهیر فوتبال رونمایی می کنیم تا نسل جدید پیشکسوتان را فراموش نکنند. باید تلاش کنیم پیشکسوتان را ماندگار کنیم چون حیات ما به حیاتشان گره خورده است.

حمید سجادی وزیر ورزش نیز گفت: من بعد از نماز ظهر  باید در جلسه ای در ریاست جمهوری شرکت کنم اما الان خواستم  در جمع پیشکسوتان باشم اما ببخشید که مجبورم زود مراسم را ترک کنم. ما جلسه ای را با رییس فدراسیون داشتیم و ژاپن ۳۶ هزار خط بولینگ دارد در حالی که ایران ۳۷ باشگاه فعال دارد. اگر دنبال مدال های زیاد هستیم باید رشته های پایه و پرمدال را توسعه دهیم. فدراسیون بولینگ همراه با همگانی در صف جذب مردم به ورزش قرار دارد چون علاقه مندی و جنبه همگانی بودن در آن زیاد است.   

او ادامه داد: برنامه خوبی و وسیعی با همکاری صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در نظر دارم که برای خدمت به پیشکسوتان انجام دهم و باید بازنگری در آیین نامه داشته باشیم و منابع مالی هم جذب کنیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم چوب اسنوکر جهانبانی، پیشکسوت اسنوکر ایران به موزه ورزش اهدا شد که قدیمی‌ترین چوب اسنوکر ایران است که ۶۵ سال قدمت دارد و از این نوع چوب، فقط ۴۰ عدد در جهان وجود دارد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha