• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400072719511
  • خبرنگار : 71620

جمیری: رئیس جمهور نسبت به معرفی وزیر آموزش و پرورش اقدام عاجل کند

جمیری: رئیس جمهور نسبت به معرفی وزیر آموزش و پرورش اقدام عاجل کند

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: قرار ما با مردم این نبود که امور بر مدار تبعیض ناروا بچرخد و مردم در پیچ و خم تصمیمات غلط و ناکارآمدی مدیران آزار ببینند. انقلابی عمل کنیم که هرکجا انقلابی عمل شد موفق بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم جمیری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار کرد: موجبات پیشرفت به حق و مورد توقع مردم فراهم شود. انتخاب سید ابراهیم رئیسی، در بدترین شرایط اقتصادی و اجتماعی بود. زمانی که یأس و ناامیدی جامعه را فراگرفته بود، امید با همراهی مجلس و قوه قضائیه در دل مردم زنده شد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس افزود: استفاده از این فرصت تاریخی مسئولیت گرانی است که با به کارگیری نیروهای شایسته، کارآمد و انقلابی به معنای حقیقی کلام، تدوین برنامه‌های راهبردی و اجرای آنها با رعایت موازین حکمرانی صحیح ممکن خواهد بود.

این عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه فلسفه شکل گیری نظام اسلامی عدالت در توزیع ثروت برای مردم با مدیریت صحیح منابع خدادادی بوده است، گفت: سوال مهم این است چرا این همه محرومیت در کنار این همه نعمت؟ و چرا باید درآمدهای استان و مردم آن، هزینه کلانشهرها شده و در بیان مسئولان مرکزنشین محروم نامیده شوند؟ منابع درآمد از ما و محرومیت برای ما؛ آسایش و رفاه برای مرکزنشینان که این عدالت نیست. بس است. امیدوارم در دولت قوی مردمی نگاه تغییر کرده و مردم بیش از این شاهد تبعیض و بی‌عدالتی در توزیع منابع نباشند.

جمیری ادامه داد: امروز آبروی نظام در گروی آن است که ایران اسلامی به کشوری آباد تبدیل شده و کار و ابتکار در آن همه گیر شده و زندگی مردم سروسامان یابد و فقر و محرومیت ریشه کن شود. قرار ما با مردم این نبود که امور بر مدار تبعیض ناروا بچرخد و مردم در پیچ و خم تصمیمات غلط و ناکارآمدی مدیران آزار ببینند. انقلابی عمل کنیم که هرکجا انقلابی عمل شد موفق بوده‌ایم.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در پیشرفت جامعه از رئیس جمهور خواست تا نسبت به معرفی وزیر آموزش و پرورش اقدام عاجل کند.

وی در پایان ضمن اشاره به بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه‌اش به ضرورت تکمیل فاضلاب منطقه اشاره کرد و گفت: به جهت شرایط نامساعد زیست محیطی ناشی از فقدان فاضلاب، اتمام فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم، تأمین آب شرب مردم این منطقه، استقرار آبفا در جزیره خارک و تأمین برق مطمئن جزیره، تسریع در تکمیل آب شیرین کن‌های در حال احداث و تأمین اعتبار شبکه توزیع آب اراضی کشاورزی دیلم مورد تأکید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha