• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400072719694
  • خبرنگار : 50184

افزایش 64 درصدی بیمه شده‌های ورزشی کرمانشاه

افزایش 64 درصدی بیمه شده‌های ورزشی کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه از افزایش 64.8 درصدی بیمه شده‌های ورزشی در استان نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت: فوتبال، والیبال و کاراته با بیشترین ورزشکاران بیمه شده بیشتر مورد علاقه مردم کرمانشاه هستند.  

امید قادری به مناسبت هفته تربیت بدنی در گفت و گو با ایسنا، به ارائه گزارشی از وضعیت ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه طی امسال پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز جمعا 34 هزار و 542 نفر ورزشکار در استان کرمانشاه بیمه ورزشی گرفته اند.

وی افزود: از این تعداد یازده هزار و 625 نفر زن و 22 هزار و 917 نفر مرد بوده اند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با بیان اینکه این آمار به نسبت مشابه سال گذشته افزایش 64.8 درصدی دارد، اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل جمعا 12 هزار و 152 ورزشکار بیمه شده داشتیم.

قادری یادآور شد: تعداد ورزشکاران بیمه شده استان به دلیل واکسیناسیون گسترده علیه بیماری کرونا و کاهش محدودیت های ورزشی در سالجاری افزایش یافته است. 

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه زندگی می کنند، بنابراین این شهرستان همواره بالاترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را بین شهرستان های استان دارد.

به گفته این مسئول، تعداد کل بیمه شده های ورزشی در شهرستان کرمانشاه 21 هزار و 781 نفر است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 7910 نفر بوده است.

قادری گفت: شهرستانهای اسلام آبادغرب با 1700 نفر، جوانرود با 1569 نفر و کنگاور با 1240 نفر، پس از کرمانشاه بالاترین ترین آمار ورزشکاران بیمه شده ورزشی را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی در خصوص رشته های محبوب بین مردم کرمانشاه طی سالجاری هم گفت: رشته فوتبال کماکان بالاترین بیمه شده ها را بین رشته های ورزشی کرمانشاه دارد، بگونه ای که از ابتدای امسال تاکنون حدود 9454 نفر در این رشته بیمه ورزشی گرفته اند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه یادآورشد: بعد از فوتبال، والیبال با 2883 نفر و کاراته با 2581 نفر، دیگر رشته های مورد علاقه مردم کرمانشاه هستند، این درحالی است که طی سال گذشته فوتبال، کوهنوردی و ورزش همگانی بیشترین بیمه شده های ورزشی را در استان داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha