• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400072719853
  • منبع : بنیاد شهید

دستور ویژه رئیس‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری خودسوزی فرزند شهید در یاسوج

دستور ویژه رئیس‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری خودسوزی فرزند شهید در یاسوج

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه اقدام به خودسوزی یکی از فرزندان معزز شهدا، دستور ویژه‌ای به منظور پیگیری سریع موضوع و اعزام نماینده‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دستور بر پیگیری و رسیدگی جدی به موضوع و بررسی چگونگی و علل بروز حادثه و گزارش آن تأکید کرده است.
در پی دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست به همراه مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت پیگیری موضوع به یاسوج اعزام شدند.
سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.
وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بار اول اقدام به خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران از بروز آسیب‌ به این فرد جلوگیری می‌شود اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مجدداً اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این فرزند شهید به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی ایشان باشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۴۸

این قبیل امور را باید پیش بینی نمایید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۴۸

داروی بعد از مرگ

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۰:۵۲

بابا به داد ما فرزندان شهدا برسید مردیم از بیکاری بخدا من با ارشد حقوق ۳۵سال هنوز بیکارم رحمتون به شهدا بیاد طی ۲ سال ۴ فرزند شهید خودکشی کردند آیا برایتان سوال نشده مشکل کار ایثارگران و حل کنین؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۸:۰۸

متاسفانه تا قبل از انتصاب ریاست جدید بنیاد شهید، اینجانب کارشکنی های بسیار زیادی را در بنیاد شهید استان تهران و منطقه ای که پرونده ام در آن هست را شاهد بوده ام. بیشترین اذیت و کارشکنی ها در کمیسیون های پزشکی بنیاد است که حق و حقوق اینجانب را با نادیده گرفتن مدارک مجروحیتم و آسیب های ناشی از آن تضییع کرده اند و هیچ مرجعی برای پیگیری ندارم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۱۳:۱۶

متاسفانه بنیاد شهید استان در این چند سال اخیر به نا کارامد ترین اداره تبدیل شده خیلی کارمندان بی مسو لیتی دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۱۶:۵۹

ازهمون اولش کارمردمو راه نمیندازن باخودشون بازی میکنن بعد که طرف از دست اینا خودشو ناکار میکنه دستور رسیدگی ویژه میدن ...بدون قارچ وپنیرشم رسیدگی کنین قبوله نمیخواد ویژه باشه