• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400072719854
  • خبرنگار : 71588

تمرین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای برخورد با "زیردریایی‌های بدون سرنشین" مقاومت

تمرین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای برخورد با "زیردریایی‌های بدون سرنشین" مقاومت

در پی انتشار اخباری از مانور دریایی ارتش رژیم صهیونیستی، مشخص شده این ارتش در حال آموزش به نیروهای دریایی خود درباره نحوه برخورد با تهدیدات "زیردریایی‌های بدون سرنشین"‌ وابسته به مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای "القدس العربی"، یک منبع نظامی اعلام کرد، نیروهای دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای بهبود و توسعه توانمندی‌های خود جهت تعامل با تهدیدات دریایی مقاومت به ویژه تهدیدات زیردریایی‌های بدون سرنشین هستند.

منبع مذکور همچنین مدعی شد، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" به توسعه توانمندی‌های نظامی دریایی خود برای هدف قرار دادن سکوهای گازی و تاسیسات دریایی و حیاتی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

این منبع افزود: ما در مقابل، برای مقابله با این تهدیدات و توسعه توانمندی‌های خود تلاش می‌کنیم و این آمادگی‌های نیروهای دریایی با تداوم اجرای رزمایش دریایی از پیش اعلام نشده‌ای که روز دوشنبه آغاز شد، همراه است.

پیشتر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایش دریایی از پیش اعلام نشده نیروهای خود در صبح روز دوشنبه خبر داد.

وی در ادامه افزود، سواحل و بنادر شاهد فعالیت و تحرکات نیروهای دریایی بوده و صدای انفجارها به گوش می‌رسد.

رژیم صهیونیستی دلیل واقعی این رزمایش دریایی ناگهانی را بیان نکرد؛ اما اعلام کرد دلیل آن وجود ترس از حملات حزب‌الله لبنان یا مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تنها به این سخن اکتفا کرد که این رزمایش دریایی با هدف افزایش آمادگی و توانمندی نیروها اجرا شده و این رزمایش در چارچوب برنامه‌های آموزشی سالانه انجام شده است.

مقاومت فلسطین قبلا به در اختیار داشتن زیردریایی‌های بدون سرنشین اشاره نکرده در حالیکه اذعان کرده پهپاد در اختیار دارد. اما اسرائیل بارها از زیردریایی بدون سرنشین و کماندوهای دریایی حماس صحبت کرده است.

در مه ۲۰۱۶ ارتش رژیم اشغالگر مدعی شد، اهداف مهم حماس را در جریان حملات به مواضع مقاومت هدف گرفته است. این ارتش افزود: از بین این اهداف گروهی امروز از پهپادهایی است که حماس در حملات دریایی‌اش استفاده می‌کند.

طی جنگ اخیر علیه غزه در ماه مه ارتش اشغالگر مدعی شد، ایستگاه گاز تمار از دریا توسط زیردریایی‌های مقاومت هدف گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha