• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400072719856
  • خبرنگار : 71442

روایت مجری «ثریا» از نحوه برخورد مخبر با یک انتقاد

روایت مجری «ثریا» از نحوه برخورد مخبر با یک انتقاد

مجری برنامه «ثریا» با اشاره به نحوه‌ی برخورد معاون اول رییس‌جمهور با یک انتقاد که در قالب این برنامه مطرح شد، این رفتار را حرفه‌ای خواند و در قبال سرعت در پاسخگویی تشکر و در عین حال ابراز امیدواری کرد این ماجرا با عمل به قولشان، به تشکر دوم هم بیانجامد.

به گزارش ایسنا، محسن مقصودی ـ تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» ـ با انتشار یادداشتی با عنوان «یک تشکر از آقای مخبر بابت پاسخگویی سریع» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ابراز امیدواری کرده است که این ماجرا به تشکر دوم هم بیانجامد.

مقصودی ۱۸ ساعت قبل در این زمینه نوشته است:

«دیشب در ابتدای برنامه ثریا، خطاب به آقای دکتر مخبر، گلایه‌ای کردم از کم کاری و انفعال ستاد توسعه روابط ایران، عراق و سوریه، که ذیل معاونت اول دولت است و عرض کردم ضرورت دارد در این ستاد، اصلاح ساختار، تحول جدی و جوانگرایی صورت گیرد. 

پیرو مجموعه پخش مستند «سوریه، سرزمین شگفتی های یک و دو » یادآوری کردیم که ترکیه ۱۳ برابر ایران به سوریه صادرات دارد و در صادرات به عراق هم از ما سبقت گرفته است. عرض کردم که مسوول ستاد توسعه، بیش از یک سال است که اساسا به سوریه سفر نکرده است و ...

امشب حدود ساعت ۲۱ آقای دکتر مخبر خودشان تماس گرفتند و از تذکر برنامه تشکر کردند و فرمودند خودشان هم مستندهای سوریه ثریا را قبل از آمدن به دولت دیده بودند و مستندها را دنبال می کردند، به مستندها لطف داشتند و گفتند موضوع برای دولت و ایشان خیلی مهم است و مطالبه رهبری هم هست، اما سر شلوغی ابتدای دولت مانع شده که تا کنون اقدام مقتضی داشته باشند، اما گفتند تیمی گذاشته‌اند که گزارش مستندی آماده کنند و قول دادند که به زودی و بعد از جمع بندی تیم، مردم شاهد تحول و جوانگرایی در این ستاد خواهند بود. نکات خوب دیگری هم در این خصوص گفتند که ما را امیدوار کرد، قرار شد جلسه حضوری هم در این خصوص داشته باشیم تا از نزدیک مشکلات و چالش های صادرات به سوریه و سایر همسایگان را خدمتشان عرض کنیم.»

این مجری سپس درباره ی نحوه پاسخگویی مسئولان در دوره گذشته اظهار کرده است:

«حقیقتش طبق روال هشت سال گذشته خیلی امیدی به پاسخ نداشتیم. در هشت سال گذشته معمولا بعد از این انتقادها، نامه های انتقادی نهاد ریاست جمهوری بود که سرازیر می شد و دائما به جای آنها، ما مشغول پاسخگویی بودیم که چرا انتقاد کرده ایم!»

مقصودی با تشکر از پاسخگویی سریع معاون اول رئیس جمهور در قبال انتقادهایش در برنامه، اظهار کرده است: «نفس تماس ایشان و پاسخگویی سریعشان قابل تقدیر است. امیدوارم این شیوه پاسخگویی به رسانه ها ادامه دار باشد.

اما تشکر دوم و اصلی بماند برای زمانی که ان شاءالله به قولشان عمل کنند و شاهد تحول جدی در ساختار آن ستاد و البته در ادامه مسیر شاهد افزایش جدی صادرات ایران به سوریه و عراق و جبران عقب ماندگی گذشته باشیم. ما همچنان همکاری و مطالبه‌مان را ادامه می‌دهیم ‌و البته این بار امید بیشتری برای رفع چالش‌ها و شنیده شدن مطالباتمان داریم ... امیدوارم این ماجرا به تشکر دوم هم بیانجامد...»

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۵:۰۰

ان شاءالله

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۶:۰۴

احسنت باین میگن پاچه خواری دوطرفه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۲۲:۳۹

از اینکه هم وطنمی دوستت دارم اما از اینکه طرز فکرت اینه متاسفم عزیزم اگه میخواهی بدانی تا عرض کنم که دوران طلبکاران انقلاب با صبرو هزینه تمام شد عصر جدید در راه است و تو هم شریکی دراین بروز رسانی.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۷:۳۱

جناب مقصودی یک مجری بلند پروازیست که برای رسیدن به رویاهای خود از هیچ کار حتی ... هم ابا ندارد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۷:۴۱

خوب از دولت قبلی انتقاد و خوب از دولت فعلی پاچهرخواری کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۹ ۰۳:۱۵

انتقاد نکنید اقا چرا از دولت قبلی که سود سرشار رو نسیب مردم کرد انتقاد میکنید چرا از اقای روحانی که از تمام‌ زیر و بم دولت خود خبر داشت انتقاد میکنید و الکی میگویید روحانی گفته من خودم صبح فهمیدم بنزین گرون شده . یا وارد نکردن واکسن که ربطی به اف ای تی اف نداشت رو الکی گردن روحانی نیاندازید که روزانه پانصدنفر میمردند . خجالت بکشید دولت روحانی نمونه اش در دنیا پیدا نمیشه .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۷:۴۸

زود قضاوت نکن.ما مردم حرف نمی خواهیم. ... چرا فکر می کنید مردم فراموش می کنند و نمی فهمند اخوی!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۸:۰۲

به همین خیال باش

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۸:۰۳

باش تا صبح دولتت بدمند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۸:۰۴

جنابعالی که همیشه از مواضعت معلوم بود چه کاره ای

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۸:۰۶

ببین ممکنه سهم تو را هم بدهند و اون جوان انقلابی را که مد نظرت هست بگمارند ولی آب از آب تکون نمی خوره چون ایراد در سیاستهای کلی است والا قبل تر خیلی قوی تر از الان بودند اگر میشد انجام داده بودند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۸:۳۲

در ایران چیزی بنام مدیریت و دلسوزی نداریم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۹:۳۴

دولت گذشته همچون رعیت و حاکم رفتار میکرد تنها چیزی که برایشان مهم نبود مشکلات مردم بود اگر اندکی مردم برایشان مهم بودن این همه اختلاس وراندو ضایع شدن بیت المال اتفاق نمی افتاد ولی آفسوس وصد آفسوس

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۱۳:۰۶

صدا و سیما آینه است،هرچه براق تر وتمیز ترباشد بهتر می‌شود خویشتن رادرآن دید وعیب یابی نمود،امیدواریم مسولین رادیو درخوزستان یه تکانی بخورند وزمینه دریافت شبکه های مختلف رادیو راازطریق ضبط و صوت خودروها در شهرستانهای این استان مانند ۷سال قبل فراهم نمایند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۱۳:۳۹

اقا چرا چشمها و گوشهاتونو بستی تمام کشورها برای اینکه با هم مبادله کنند پیرو یه قانونی هستند تا وقتی تحریم ها برداسته نشه صادر کننده و سرمایه گذار بدبخت میترسه خودشو تو چاه بندازه چرابیت المال را صرف خالی بندی هاتون تو صدا و سیما میکنید هر وقت شد اونوقت برنامه بذار و بگو نه اینکه الان جار بزنی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۹ ۰۶:۳۳

اگه کمی انصاف تو حرفات بود ایشون از پاسخگویی که در مدیران باب نبود تشکر کردند نه اجرای کار ،تشکر دوم را برای اجرای کار گرو نگه داشته اند ، گویا فراموش کردی هر کس در دولت قبل از دولت انتقاد میکرد شکایت های معاون اول و سخنگو وروابط عمومی و همه دارو دستشون شروع به هوچی گری میکردند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۹ ۱۴:۲۲

عجله نکن، فعلا در حد حرف است.