• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400072719870
  • خبرنگار : 50403

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

امکانات و منابع وزارت بهداشت باید به‌صورت عادلانه بین مردم توزیع شود

امکانات و منابع وزارت بهداشت باید به‌صورت عادلانه بین مردم توزیع شود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: عدالت درمانی یکی از اهداف غایی نظام و راهبردی ترین هدف جمهوری اسلامی ایران است و باید امکانات و منابع موجود در وزارت به صورت عادلانه توزیع شود و مردم نیز انتظار دارند به‌صورت مساوی به امکانات دسترسی داشته باشند

حجت الاسلام سید علی فقیه روز سه‌شنبه، ۲۷ مهر ماه، در آییین تکریم و معارفه‌ی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز که با حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تلاش موثر و کار با ارزش مجموعه‌ی بهداشت و درمان قابل تحسین است و هرگز فراموش نخواهد شد؛ ما و همه‌ی مردم شاهد کار سنگین، بزرگ و تلاش برجسته‌ی دکتر صومی و همکارانشان بودیم که اقدامات ارزشمندی را ثبت کردند.

وی ادامه داد: پزشکی صرفا یک شغل نبوده بلکه یک رسالت سنگین دینی است که شامل حوزه‌های مختلف دینی، اخلاقی و خدمتی در آن لحاظ شده است که بخش اعظم آن شامل اخلاق، تهعد، ولایت مداری و روح اعتماد و اعتقاد است و همه‌ی ما باید برای ارتقاء این رسالت سنگین کمک کنیم.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دکتر نقی‌پور مسئولیت و امانت بزرگی را قبول کرده است، گفت: نباید این مسئولیت را وسیله ای برای ارتقاء شخصی قرار دهیم و باید در جهت حفظ و ارتقاء این امانت تلاش کنیم و همانطور که رهبر انقلاب صراحتا تاکید کرده اند که باید با ستاد کرونا همکاری کنیم، ما نیز باید با مجموعه‌ی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نهایت همکاری را داشته باشیم.

وی در تشریح انتظارات مردم از مجموعه‌ی مدیریت جدید در وزرات بهداشت نیز بیان کرد: عدالت درمانی یکی از اهداف غایی نظام  و راهبردی ترین هدف جمهوری اسلامی ایران است و باید امکانات و منابع موجود در وزارت به صورت عادلانه توزیع شود  و مردم نیز انتظار دارند به‌صورت مساوی به امکانات دسترسی داشته باشند که این کار نیازمند روحیه‌ی جهادی و جهشی است و امیدواریم دولت جدید بحث تحقق عدالت را نشان دهد و اقدمات انجام شده توسط مردم لمس شود.

وی، افرایش کارایی، حفظ شان و کرامت مردم هنگام دریافت خدمات پزشکی و سرآمد بودن استان در حوزه‌ی سلامت، دانش و پژوهش را دیگر انتظارات مردم از وزارت بهداشت برشمرد.

فقیه در پایان تاکید کرد: اکنون در جایگاه خوبی قرار داریم اما انتظار من این است که مسئولین تلاش جهادی از خود نشان دهند و امیدواریم با مدیریت عالی در وزارت بهداشت از شرایط کرونایی عبور کرده و شاهد استقرار مجدد آرامش در جامعه باشیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم دکتر «محمد حسین صومی» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی  تکریم و «دکتر بهمن نقی‌پور» به‌عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha