• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400072820068
  • خبرنگار : 90047

لغو اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی فرانسه به دلیل عدم صدور ویزا

لغو اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی فرانسه به دلیل عدم صدور ویزا

رییس انجمن جودو ناشنوایان از عدم اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی فرانسه به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه خبر داد.

محمدرضا لویی مقدم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی جودو ناشنوایان از پنجم تا هشتم آبان در فرانسه برگزار می شود که برای شرکت در این مسابقات قرار بود دو نفر از بانوان جودوکار ناشنوا نیز برای اولین بار همراه تیم مردان عازم فرانسه شوند که به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه متاسفانه بانوان به این مسابقات اعزام نخواهند شد.

وی گفت: تیم بانوان مدت ۵ ماه است که در اردوی آمادگی بسر می برد و انتظار داشتیم با اعزام به این مسابقات و کسب تجربه، شرایط حضور آنها در المپیک ناشنوایان فراهم شود.

رییس انجمن جودو ناشنوایان همچنین درباره وضعیت تیم جودو مردان برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه گفت: تیم جودو مردان ۲ ماه است که تمرینات خوبی را به صورت صبح و بعدازظهر در آکادمی ملی المپیک برگزار می کنند و شرایط آنها راضی کننده است. در مسابقات جهانی فرانسه نیز با ۶ ورزشکار در ۵ وزن حضور خواهیم داشت.

وی با بیان این که در کاتا امید زیادی برای کسب مدال داریم، خاطرنشان کرد: هر چند جودوکاران ناشنوا ۴ سال است که در هیچ تورنمنت بین المللی شرکت نکردند، اما با تمرینات خوبی که داشتند امید به کسب مدال در مسابقات جهانی فرانسه داریم.

لوئی مقدم در پایان در ارزیابی از وضعیت جودوکاران ناشنوا در بخش انفرادی و تیمی، گفت: در بخش انفرادی در دو وزن امید به کسب مدال داریم اما در تیمی به دلیل عدم اعزام بانوان جودوکار به این مسابقات کار سختی خواهیم داشت. البته تلاش بر این است که بهترین نتیجه را در بخش تیمی کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۱۰:۵۹

مربیان برای اینکه ورزشکار یا تیمی رو بدلایل فنی و ..... اعزام نکنند دیواری کوتاهتر از ویزا و سفارتخانه های ورزشی پیدا نمیکنند و توپ رو میندازند به زمین آنها و واکثرا سفارتخانه ها اصلا خبر ندارند زیرا تقاضای ویزایی نشده است . از قدیم در جودو این تقلب سابقه دارد.