• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400072820346
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

عضو شورای شهر بندرعباس:

شأن سرمایه گذاری در شهر بندرعباس تنها ساخت و ساز ساختمانی نیست

شأن سرمایه گذاری در شهر بندرعباس تنها ساخت و ساز ساختمانی نیست

ایسنا/هرمزگان دو عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عملکرد سازمان مدیریت سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس را ناکارآمد و خواستار اصلاح امور این سازمان شدند.

عضو شورای شهر بندرعباس در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: لازم است سازمان مدیریت سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ و ۹۹، گزارش حسابرسی مستقل، مبحث فروش پارک شهید دباغیان، قرارداد شهربازی بندرعباس در محل پشت تالار شهید آوینی که پرونده مشارکت سرمایه گذاری آن نیاز به بررسی دارد به این شورا ارائه شود.

عیسی عباسی ادامه داد: عوامل سازمان سرمایه گذاری یک لشکر آدم جمع کردند، بردند ترکیه یک کاری برای مردم بندرعباس انجام بدهند و امروز نتیجه آن باید دیده شود، چه کسی باید جوابگو باشد؟ کسانی که در این قضیه دخیل هستند نمی توانند این موضوع را ببینند.

عباسی از خبرنگاران درخواست کرد اصحاب رسانه مطالبه گری کنند تا نسبت به این موضوعات شفاف سازی شود که چه اقدامی در حوزه سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس رقم خورده است.

همچنین دیگر عضو شورای شهر بندرعباس نیز در این باره گفت: از همه عوامل سازمان سرمایه گذاری انتظار داریم و احساس می کنیم در این زمینه کم کاری زیاد شده است زیرا این گزارشات و این کارها در شان و جایگاه شهر بندرعباس نمی باشد،.

حجت الاسلام عبدالرضا حیدری افزود: کار انجام شده اما قطره چکانی بوده، سرمایه گذاری برای شهر بندرعباس با این همه منطقه استراتژیک با دو سه کار ساخت و ساز ساختمانی خلاصه نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم در خصوص قراردادها شفاف سازی شود که چه کسانی در این قراردادها دخیل بوده اند.

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد:  تمام قدرت مسائل مربوط به شورا و شهرداری را پیگیری می کنیم و با هیچکس تعارف نداریم، جان و مال  آبروی خود را برای خدمت کردن به مردم گذاشته ایم.

عضو کمیسیون عمران شهرداری بندرعباس بیان کرد: مطالبه  حق مردم این شهر است و مسئولان طبق گزارشاتی که ارائه می دهند و کاری که انجام می دهند مورد بررسی قرار می گیرند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شفاف سازی می کنیم و یکی از شعارهای ما که به مرحله عمل  برسد شفاف سازی است، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند نماینده هایشان در شورای شهر چه کار می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha