• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400072820395
  • خبرنگار : 30054

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی

آکام صنعت پایتخت با نام تجاری فلو پارس یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی، تامین و فروش تجهیزات صنعتی، ساختمانی و کشاورزی می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش متخصصین و کارشناسان خود امیدوار است تا بتواند گامی هر چند کوچک در راستای آبادانی کشور عزیزمان ایران بردارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فلوپارس، محصولات فلو پارس طیف وسیعی از تجهیزات دوار و ثابت می باشد که اصلی ترین آن ها شامل انواع پمپ های آب ، الکتروپمپ های تخصصی ، الکتروموتور ها، موتور برق و دیزل ژنراتور هستند. این محصولات از معتبرترین برند های آلمانی، ایتالیایی، چینی، ترک و ایرانی می باشند که با بالاترین کیفیت و استانداردهای روز دنیا در فروشگاه اینترنتی فلو پارس عرضه می شوند. برای مشاوره و سهولت در انتخاب و خرید انواع تجهیزات صنعتی می توانید با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

معرفی بخش طراحی آکام صنعت پایتخت

گروه صنعتی فلو پارس دارای تخصصی ترین تیم طراحی متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاهی جوان و با انگیزه می باشد. این شرکت سیستم های تاسیسات مکانیکی را مطابق با استاندارد های بین المللی و داخلی طراحی می کند. همچنین از ویژگی های واحد طراحی فلو پارس می توان به مزیت اقتصادی و مقرون به صرفه بودن طرح ها اشاره کرد. ما خود را متعهد به کیفیت بالا در طراحی و انتخاب تجهیزات با رعایت عدم ایجاد آلایندگی های زیست محیطی می دانیم.

معرفی محصولات فلو پارس

محصولات فلو پارس شامل انواع پمپ، الکتروموتور، موتور برق ، دیزل ژنراتور ، تجهیزات کشاورزی ، گلخانه ، موتورخانه ، فن (هواکش) ، بلوئر و ... می باشند. این محصولات در بخش های صنعتی ، ساختمانی ، واحد های کارگاهی ، کارخانجات ، صنایع غذایی ، دارویی ، بهداشتی ، واحد های نفتی، پالایشگاه های گاز، شیمیایی، پتروشیمی، نیروگاهی و انرژی کاربرد دارند. محصولات فلو پارس بیش از 100.000 قلم کالای متنوع صنعتی از معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی می باشند. این محصولات با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکت های سازنده و وارد کننده ارائه می شوند.

معرفی واحد تعمیرات و خدمات

خدمات شرکت آکام صنعت پایتخت شامل تامین قطعات یدکی، تعمیرات، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات صنعتی می باشد. این خدمات توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده صورت می گیرد. کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های خدمات تیم تعمیرات فلو پارس به شمار می آیند. همچنین ما خود را متعهد به پاسخگویی به تمام نیازهای مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن می دانیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha