• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400072820538
  • خبرنگار : 71620

انصاری: اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد

انصاری: اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد

نماینده مردم ممسنی در مجلس گفت: تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و عدالت محوری همراه با پیشرفت و تحول خواهی با تکیه بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی می‌طبد در سفرهای رئیس جمهور به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه‌ای مدنظر قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، مجید انصاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک هفته وحدت گفت: با توجه به اهمیت تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و متوسط جامعه که توجه به کانون برنامه ریزی مبتنی بر عدالت و پیشرفت را برجسته و بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده و متنوع مردمی را موجه می‌کند و با هدایت موضوع به سمت تحلیل واقع‌بینانه از وضع موجود و طراحی و چشم‌انداز آینده مطلوب در کنار برنامه‌ریزی در چارچوب ظرفیت‌های ساختاری، مالی و انسانی، بی شک به تحول خواهی متکی بر  شعارهای اصیل انقلاب اسلامی منتهی خواهد شد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سفر دولتمردان به استان فارس گفت: مصوبات با رویکرد عملیاتی قابل تحقق خواهد بود. از یک واقعیت دیگر هم نباید غفلت کرد که هم وجهه همت قراردادن تجلی و واقعی کردن پیامدهای این سفرها حائز اهمیت است و هم با توجه به رویکردهای مردمی کردن اقتصاد، تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و عدالت محوری همراه با پیشرفت و تحول خواهی با تکیه بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی می‌طبد در این سفرها مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه‌ای مدنظر قرار گیرند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز دولت بر انجام پروژه‌های نیمه تمام و رو به اتمام واعتبارات سفرها، فاصله مناطق برخوردار با مناطق کمتر توسعه یافته افزایش خواهد داد و منجر به نابرابری بیشتری خواهد شد. این ماجرا در نقطه مقابل اهداف و رویکردهای دولت است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه‌اش گفت: در عین به فرجام رسیدن عملیات اجرایی و پروژه‌های در آستانه تکمیل می‌طلبد اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد چرا که نوع رویکردهای برخی از دولت‌های گذشته علیه این مناطق بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha