• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400072820596
  • خبرنگار : 50233

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد:

1980 طرح زیرساختی در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور/توسعه شهرک صنعتی دامغان

1980 طرح زیرساختی در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور/توسعه شهرک صنعتی دامغان

ایسنا/سمنان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از وجود 1980 طرح زیرساختی در حال اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.

علی رسولیان در حاشیه یازدید از شهرک صنعتی دامغان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف ما، ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک های و نواحی صنعتی است که در همین راستا 4800 میلیارد تومان پروژه در شهرک های صنعتی کشور در حال اجرا داریم.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن و تکمیل پروژه های زیرساختی در نواحی و شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد و تصریح کرد: امسال تاکنون حداقل 6000میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این زیرساخت‌ها تامین شده تا بتوانیم از محل آن برخی الزامات شهرک ها و نواحی صنعتی همچون آب، برق، گاز، راه و...را تامین کنیم.

رسولیان از افزایش 50 درصدی بودجه طرح های زیرساختی شهرک ها و نواحی صنعتی در سراسر کشور خبر داد و افزود: تلاش ما بر این است که زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاران را تامین کنیم.

معاون وزیر صمت با اشاره به توسعه شهرک های صنعتی در شهرستان دامغان گفت: در حال حاضر 14 میلیارد تومان پروژه در شهرک ها و نواحی صنعتی این شهرستان در حال اجرا است. البته علاوه بر این برخی پروژه‌های زیرساختی نظیر پست برق نیز در این شهرستان با مشارکت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حال اجرا است.

وی با اشاره به کمبود برق در شهرک صنعتی دامغان وعده داد: پروژه‌ "پست ۶۳ کیلوولت" دامغان تا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد و زمینه برای اختصاص برق به واحدهایی نظیر فولادسازی که متقاضی انرژی بودند در شهرستان دامغان فراهم می شود.

 رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از افزایش زیربنای دو شهرک صنعتی در دامغان به عنوان دیگر برنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دامغان نام برد و اضافه کرد: برای توسعه دو شهرک و ناحیه صنعتی در دامغان برنامه ریزی شده که مجموعا 580 هکتار به سطح آنها افزوده می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha