• پنجشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400072921116
  • منبع : نمایندگی همدان

پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، نماد کم کاری است

پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، نماد کم کاری است

ایسنا/همدان رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر نماد کم کاری در شهر هستند که باید رفع شود

به گزارش ایسنا، محمود مسگریان پنجشنبه ۲۹ مهرماه در آیین تکریم و معارفه شهردار همدان اظهار کرد:شورای شهر همدان پیام آور وحدت و یکدلی برای مردم شهیدپرور، متدین و فهیم همدان است، شورای همدان مرکب از افراد با تجربه و جوانان فعال، خوش فکر و خلاق است که بیان‌گر آینده بهتری برای شهر خواهند بود.
وی ادامه داد: هر چند مسئولیت اصلی و ذاتی شورا نظارت بر امور شهرداری است ولی با توجه به وظایف دیگر شورا، ناظر بر تمام امور شهری خواهد بود تا نظرات خود را به دیگر مجموعه‌های شهری بدهد و پیگیری کند. 
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه این شورا با تلاش شبانه‌روزی فعالیت خود را شروع کرد، تصریح کرد: قبل از زمان آغاز مسئولیت برای انتخاب شهردار که اولین مسئولیت شوارست؛ فعالیت کرد و طبق آیین‌نامه فقط یک ماه فرصت داشت برای این انتخاب و فرآیندهای مختلفی را طی کرد تا در نهایت به ۴ نفر رسیدیم که با یک رأی اجماعی به یک نفر به عنوان شهردار رسیدیم که پشتوانه خوبی را داشته باشد و همین طور وحدت را به منسه ظهور بگذاریم.
مسگریان با اشاره به اینکه وزارت کشور به انتخاب نمایندگان مردم در شورا با رای اعتماد پاسخ داد، اظهار کرد: امروز شاهد برخی پروژه‌های نیمه تمام در شهر هستم و می‌خواهیم این نمادهای کم‌کاری در شهر برداشته شود، خواهان رسیدگی به مناطق محروم هستیم هرچند در دوره قبل توجه شایانی به این مناطق شد و خواستار ادامه آن هستیم.
نماینده مردم در شورا افزود: شهرداری باید توجه بیشتری به درآمدهای پایدار داشته باشد که شهردار جدید با توجه به تخصص و مدرکش آن را مدیریت کند. 
وی با اشاره به ورودی‌های شهر همدان، گفت: ورودی‌های شهر در شأن مردم شریف و فرهنگی همدان نیست و باید ساماندهی شود و در این مدت چهار ساله باید پروژه‌های ماندگاری در شهر اجرایی شود.
رئیس شورای شهر همدان  ادامه داد: شهردار با استقامت در برابر مشکلات و بهره‌گیری از نیروهای شهرداری خواسته‌ها را برآورده خواهد کرد و ما شاهد افزایش رضایت مردم از شهرداری خواهیم بود.
مسگریان تصریح کرد: شهرداری همدان بهره چندانی از بودجه‌های دولتی نمی‌برد و تأمین هزینه‌ها بسیار سخت است و نباید برای تأمین این اعتبار بر مردم ظلم و فشار وارد شود، صوفی شهردار سابق کارنامه خوبی را داشته و شهردار جدید با شجاعت این مسئولیت را پذیرفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha