• جمعه / ۳۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400073021730
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

امام جمعه زاهدان:

علمای شیعه و اهل سنت استان همواره در وحدت پیشگام بوده اند

علمای شیعه و اهل سنت استان همواره در وحدت پیشگام بوده اند

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امروز ما از استان‌هایی هستیم که هیچ مشکلی در وحدت جامعه اسلامی و شیعه و سنی در همگرایی و همکاری و محبت بین مسلمانان نداریم، همیشه در مسائل کنار همدیگر بوده ایم و علمای شیعه و اهل سنت استان همواره در وحدت پیشگام بوده اند.

به گزارش ایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: در جهان اسلام برخی جهالت‌ها را شاهدیم البته توطئه دشمن است تا جامعه اسلامی عقب باشد برای همین برای ایجاد تفرقه و خشونت تلاش می‌کند.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ برادری، وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از راه‌های رسیدن تقوای الهی عمل به دستورات قران کریم و پیامبر اکرم(ص) است.

محامی اظهار کرد: امیدواریم خداوند به برکت این ایام با نظر لطف به جامعه اسلامی توجه و توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد و شاهد جامعه اسلامی پیشرو در علم، اخلاق و فرهنگ باشیم.

امام جمعه زاهدان گفت: پیامبر (ص) اسوه حسنه است و برای انسانها در همه زمانها و در همه زمینه ها الگو و سرمشق است و همه باید در رفتار و گفتار خود از آن حضرت پیروی کنند. تا به سعادت و خوشبختی برسند .

وی با اشاره به اینکه با روحیه جهادی همه دست به دست هم دهیم و بخواهیم مشکلات رفع شود افزود: یکی از نکات مهم تقاضای ائمه جمعه این بود استاندار براساس شایسته‌سالاری و رعایت مصالح سیستان و بلوچستان و کشور همکاران خود را انتخاب کند و این مهم باید مطالبه عموم مردم باشد و همواره مصلحت منطقه و نظام را مدنظر داشته و نیروهای قوی کارآمد و دلسوز برای مردم انتخاب شود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه همه دست در دست هم دهیم و در مسیر شکوفایی سیستان و بلوچستان قدم برداریم تصریح کرد: امیدواریم با وعده رییس جمهوری شاهد تحول بیشتر و سریع‌تر در استان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha