• شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400080100240
  • خبرنگار : 71617

استقلال به دنبال گرفتن حق تبلیغات محیطی از طریق وزارت ورزش

استقلال به دنبال گرفتن حق تبلیغات محیطی از طریق وزارت ورزش

باشگاه استقلال با پیگیری از طریق مدیران وزارت ورزش و جوانان می‌خواهد حق تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ بگیرد.

به گزارش ایسنا، مهم‌ترین چالش این روزهای مدیران باشگاه استقلال، گرفتن حق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ است و همچنین هواداران استقلال این مساله را به عنوان مطالبه اصلی خود در فضای مجازی قلمداد کردند. طبق قراردادی که باشگاه استقلال با کارگزار جدید خود منعقد کرده است. در قرارداد با کارگزار جدید باشگاه استقلال، ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان کف تعهد درآمدی قرار داده شده که از این عدد ۱۵۰ میلیارد تومان مربوط به تبلیغات محیطی باشگاه استقلال در بازی‌های خانگی است.

مدیران باشگاه استقلال پس از این اتفاق چالش‌های فراوانی با سازمان لیگ سپری کردند و این مطالبه باشگاه استقلال با مخالفت و موضع شدید سازمان لیگ مواجه شده است. صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگویی که با خبرنگار ایسنا داشت، درباره این اقدام باشگاه استقلال اظهار کرد: من به مدیر عامل محترم باشگاه استقلال، جناب آقای سردار آجورلو توصیه می‌کنم که آیین‌نامه لیگ حرفه‌ای را یک بار دیگر بخواند. این اقدام، قانونی نیست در فوتبال قوانینی حاکم است که همه اعضای آن به عنوان عضو و ذی‌نفع فوتبال، ملزم به تبعیت از آن هستند. لذا  باید برای هر اقدامی مصوبه‌ای وجود داشته باشد. من تاکنون در این مورد مصوبه‌ای ندیدم.

در ادامه باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای در ۵ بند به ادعاهای سازمان لیگ پاسخ داد. در بخشی از این بیانیه آمده است:‌متاسفانه به گفته مسوولان سازمان لیگ در فصل جاری لیگ برتر، سازمان لیگ، با هیچ شرکتی به عنوان کارگزار تبلیغات محیطی، قرارداد منعقد نکرده و خود سازمان لیگ به مثابه یک شرکت تبلیغاتی یا کارگزار با اسپانسرها قرارداد می‌بندد که حاکی از روند اشتباه تبلیغات محیطی در فوتبال ایران است. سوال این است که چرا هیچ شرکتی حاضر به همکاری با سازمان لیگ نشده است و البته با چه منطق و اصولی و با چه کارنامه‌ای، خود سازمان لیگ در مقام کارگزار، امور تبلیغات محیطی را اداره می‌کند؟

طبق اطلاعات به دست آمده، مدیران باشگاه استقلال همچنان به دنبال گرفتن حق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ فوتبال هستند و تا شروع هفته سوم به دنبال این هستند تا بتوانند این چالش و مساله به سرانجام مشخصی برسانند. تا اینجای کار پای مدیران وزارت ورزش نیز به بحث تبلیغات محیطی باشگاه استقلال باز شده است و مدیران باشگاه به دنبال این هستند تا از طریق وزارت ورزش بتوانند مسیر هموارتری برای گرفتن حق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ طی کنند و باید دید مذاکرات مدیران باشگاه استقلال برای گرفتن تبلیغات محیطی به چه پایانی ختم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۱ ۱۲:۱۹

کافی بود این کار رو مدیران پرسپولیس میخواستن انجام بدن اونوقت بود که با حمایت شابنه روز ایسنا و ورزش 3 همراه میشد. این طرح جلوی زیاده خواهی و پول مفتی که سالها خورده شده رو میگیده. لطفا حمایت کنید