• شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400080100249
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۲۳ هزارمترمربع ازاراضی ملی ودولتی استان ایلام

رفع تصرف بیش از ۲۳ هزارمترمربع ازاراضی ملی ودولتی استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ازرفع تصرف بیش از ۲۳ هزارمترمربع از اراضی ملی ودولتی استان در ۷ ماه گذشته خبر داد.

«عبدالله بهادری» در دیدار با چند تن از روسای کلانتری‌های شهر ایلام، اظهار کرد: در ۵۷ عملیات رفع تصرف از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۲۳ هزارمترمربع به ارزش نزدیک به ۳۴ میلیاردتومان از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت ازاراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی استان با همکاری وهمراهی دستگاه قضا ونیروی انتظامی استان خارج شده است.

وی گفت: در برخورد با متصرفین هیچ گونه کوتاهی وچشم پوشی نخواهیم داشت ویگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه روزدرحال رصدهرگونه دست درازی به زمین‌های ملی ودولتی بوده و با کوچکترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: همکاری نیروی مقتدر انتظامی با این اداره کل عرصه را بر زمین خواران و فرصت طلبان و اشخاصی که قصد تصرف اراضی ملی و بیت المال را دارند تنگ کرده و این امرسبب شده اشخاص مذکور با روی آوردن به تظلم نمایی وانتشار مطالب کذب در فضای مجازی افکار عمومی را تحت شعاع قرار دهندکه در اینجا به استحضار مردم شریف استان می رساند که اشخاصی به صورت سازماندهی شده رو به تصرف غیر قانونی زمینهای ملی و دولتی می‌نمایند و بیشتراین افراد در نقش افراد کم بضاعت درآمده و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

بهادری خاطر نشان کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست‌درازی به اراضی ملی و بیت‌المال را دارند برخورد قانونی خواهد کرد.

وی به اشخاصی که قصد خرید ملک درهرنقطه ازشهرهای استان رادارند، توصیه کرد ابتدا استعلام لازم ازاداره کل راه و شهرسازی در مرکزاستان و ادارات راه وشهرسازی شهرستانهای مختلف به عمل آوردند تا در دام اشخاص زمین خوار و سودجوگرفتار نشوند چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قراردادو تغییرشکل زمینهای ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان ایلام، یگان حفاظت ازاراضی راه و شهرسازی استان ایلام با شماره تلفن شبانه روزی۱۶۵۶ آماده دریافت گزارشات مردمی درزمینه تعرض به زمینهای ملی ودولتی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha