• شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400080100470
  • خبرنگار : 50291

نماینده مردم ورامین، قرچک، پیشوا:

سلطه‌گری آمریکا رو به پایان است / ۱۳ آبان در روند تکاملی انقلاب تاثیرگذار بود

سلطه‌گری آمریکا رو به پایان است / ۱۳ آبان در روند تکاملی انقلاب تاثیرگذار بود

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان امسال باید باعث روشنگری‌های لازم در خصوص تحرکات اخیر صهیونیست‌ها باشد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جلسه ۱۳ آبان شهرستان ورامین با تقدیر از برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت بزرگداشت ١٣ آبان بیان کرد: از افتخارات ورامینی‌ها، حضور در  مقاطع مختلف تاریخ است و در سال ۱۳۵۹ در فتح لانه جاسوسی آمریکا  بنده و بسیاری از ورامینی‌ها حضور داشتیم و حوادث رخ داده در ۱۳ آبان بسیار تاثیر گذار در روند تکاملی انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان در حمایت از فرمان اعتراضی حضرت امام به پهلوی حرکتی خودجوش را انجام دادند و در آن مقطع تاریخی که خفقان شدیدی بود به دفاع از امام پرداختند که نشان دهنده این است که جوانان در طول تاریخ پیشگام نهضت‌های آزادی‌خواه بوده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی استفاده از نیروی جوانان را یکی از تصمیم‌های هوشمندانه امام خمینی(ره) برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) همه اتفاقات را برای خدا می‌دانست و نگاه ویژه‌اش برای خدا بود.

نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد ادامه داد: همانطور که امام اعلام کردند رئیس جمهور آمریکا منفورترین آدم‌هاست،  امروز هم مشاهده می‌کنیم که شکننده‌ترین دولت‌ها آمریکا است و به همین دلیل سلطه‌گری آمریکا رو به پایان است و این را به عینه در منطقه می‌بینیم که آمریکا در هیچ جا موفق نبوده و با کمال تاسف و گله‌مندی از کشورهای همسایه در همراهی با اسرائیل می‌بینیم که اسرائیلی ها می‌خواهند خلاء وجود آمریکا را پر کنند.

نوش آبادی خطر تحرکات اخیر اسرائیل را گوشزد کرد و افزود: اسرائیلی‌ها می‌دانند که نمی‌توانند با ایران رو در رو مقابله کنند و طرح هزار شمشیر که می‌خواهند از نواحی مختلف به ایران ضربه بزنند را دنبال می‌کنند و به‌ دنبال محو ایران هستند واخیرا هم با همراهی برخی از همسایگان ایران تحرکات و نفوذ بیشتری را سرلوحه اهداف خود قرار داده‌اند، لازم است مسئولان ما در این خصوص هوشیاری لازم را به خرج دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: 13 آبان امسال باید باعث روشنگری‌های لازم در خصوص تحرکات اخیر صهیونیست‌ها باشد و بدانیم توطئه اسرائیلی‌ها برای ضربه زدن به مرزهای ما جدی است و این را در تحرکات و اتفاقات اخیر در کشور آذربایجان مشاهده می‌کنیم.

نوش آبادی در پایان هوشیاری نیروهای نظامی ایران اسلامی را مثبت ارزیابی و مانورهای برگزار شده در مناطق مختلف را بسیار هوشمندانه دانست و اعلام کرد: نشست‌های کمیسیون امنیت ملی مجلس در راستای مقابله با طرح‌های خبیثانه اسرائیلی‌ها با مسئولان نظام به‌صورت مدون برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha