• شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400080100662
  • خبرنگار : 30054

خرید میناکاری استاد اسماعیلی و بهترین صنایع دستی اصفهان از بازار مینا

خرید میناکاری استاد اسماعیلی و بهترین صنایع دستی اصفهان از بازار مینا

میناکاری روی سفال چیست؟ میناکاری روی سفال نمونه ای جدید و بسیار زیبا از هنر میناکاری است که توسط هنرمندان شهر لالجین همدان انجام می گیرد و اصالت این هنر را در اختیار دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازار مینا، میناکاری روی سفال لالجین به عنوان شهر جهانی سفال در ایران اهمیت و شهرت بسیار بالایی دارد.

میناکاری روی سفال

البته تا حدودی هم میناکاری روی سفال اصفهان انجام می پذیرد. این نوع میناکاری در درجه حرارتی متفاوت و با رنگ های مخصوص نسبت به نوع میناکاری روی مس انجام می شود. وسایل میناکاری روی سفال بیشتر جنبه دکوراتیو و تزئینی دارند که با قیمت مناسب، طرح و رنگبندی بسیار متنوع و ظاهری شیک و زیبا، گزینه ای مناسب برای تزئین دکوراسیون داخلی خانه ها و حتی محل کار هستند. خرید میناکاری روی سفال مخصوص منازل نیست و حتی شرکت ها و سازمان های مختلف نیز می توانند با تهیه این محصولات به شکل عمده در قالب هدایای تبلیغاتی و تندیس، پلاک تجاری خود را نصب کنند.

خرید این محصولات تبلیغاتی علاوه بر هزینه کمتری برای شما خواهد داشت، به دلیل تازگی ایده و جذابیت ظاهری آن، واکنش های بسیار خوبی را به همراه دارد. فروشگاه بازار مینا با فروش ظروف میناکاری شده روی سفال در انواع مختلف و ارائه مشاوره رایگان به شرکت های مختلف برای خرید عمده محصولات تبلیغاتی، این اطمینان را به شما می دهد که از خرید خود کاملا رضایت خواهید داشت. طبق ادعای این فروشگاه، کیفیت و ماندگاری این ظروف در صورت نگهداری صحیح تضمین شده است. بد نیست بدانید که فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به عنوان فروشگاه منتخب صنایع دستی کشور، بیشترین میزان رضایت مشتریان، تنوع محصولات و بهترین خدمات دهی را در اختیار دارد. برای ظروف میناکاری روی سفال به صورت تکی یا سرویس کامل میناکاری و حتی هدایای تبلیغاتی می توانید با کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان صحبت کرده و از مشاوره حرفه ای استفاده نمایید.

بهترین محصولات میناکاری و صنایع دستی اصفهان را می توانید از فروشگاه بازار مینا تهیه فرمائید. میناکاری استاد اسماعیلی و دیگر اساتید هنر آتش و خاک با قیمت مناسب برای استفاده شخصی و هدایای تبلیغاتی در هر سطحی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. خرید صنایع دستی اصفهان از طریق سایت و اپلیکیشن صنایع دستی با قیمت ارزان و تخفیف های ویژه برای علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

تماس با واحد فروش: 09019277512-  03134651271

خرید بهترین صنایع دستی ایرانی را با ما تجربه کنید

میناکاری اسماعیلی

میناکاری اسماعیلی بهترین و مرغوب ترین نمونه میناکاری کشور محسوب می شود. استاد مرتضی اسماعیلی که همانند برادر خود به حرفه میناکاری مشغول هستند، از اساتید شاخص و سرآمد این حرفه به حساب می آیند که محصولات تولیدی ایشان به عنوان سنگ محک و معیار دقیق و معتبری برای کیفیت ساخت سایر محصولات و ظروف میناکاری استفاده می شود. به بیان دقیق تر هر چقدر کیفیت ساخت محصولات به کیفیت ساخت محصولات میناکاری استاد اسماعیلی نزدیکتر باشند، ارزش هنری و مادی بیشتری داشته و از ماندگاری بالاتری برخوردار خواهد بود. میناکاری مرتضی اسماعیلی در کارگاه های اختصاصی فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تولید می شوند. این فروشگاه از طریق همکاری مستقیم با استاد مرتضی اسماعیلی و تولید بهترین، با کیفیت‌ترین و متنوع ترین محصولات، نیاز بازار داخلی را به طور کامل رفع کرده است. تمامی این محصولات دارای شناسنامه هستند تا نسبت به کیفیت آنها اطمینان کامل داشته باشید.

از بین محصولات مختلف، گلدان میناکاری اسماعیلی و بشقاب میناکاری اسماعیلی فروش بسیار بیشتری دارند چرا که گلدان ها هم برای تزئین و هم برای نگهداری گل و گیاهان و بشقاب ها نیز برای تزئین، استفاده شخصی و به شکل دیوارکوب داخل تابلوهای میناکاری نفیس قابل استفاده هستند. با توجه به اینکه میناکاری اسماعیلی برترین برند میناکاری در ایران است، طبیعتا ارزش هنری و مادی آنها بسیار بالاست اما فروشگاه بازار مینا برای اینکه امکان خرید برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی فراهم باشد، قیمت آنها را بسیار کاهش داده است. شرکت های مختلف سراسر کشور می توانند با خرید عمده میناکاری مرتضی اسماعیلی هم تخفیف های بیشتری بگیرند و هم از طرفی با درج نشان تجاری خود بر روی تندیس و هدایای تبلیغاتی، هدیه ای لوکس برای تبلیغات داشته باشند. در حال حاضر بازار مینا به عنوان معتبرترین فروشگاه صنایع دستی کشور فعالیت دارد که با عرضه مستقیم محصولات میناکاری از کارگاه های تولیدی به دست مشتریان و حذف افراد واسطه، بهترین قیمت ها را با توجه به کیفیت و ماندگاری بسیار بالا و تضمینی، قرار داده است.

اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی نیاز جدی برای تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی است که نسبت به خرید محصولات مختلف صنایع دستی علاقه‌مند هستند. اپلیکیشن خرید صنایع دستی این امکان را فراهم می کند تا در هر جایی بتوانید به راحتی محصولات صنایع دستی مدنظرتان را انتخاب کرده، هزینه آن را پرداخت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه بازار مینا برای کسانی که اپلیکیشن صنایع دستی این مجموعه را دانلود و نصب کرده باشند شرایط خاصی در نظر گرفته است. افرادی که اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا را داشته باشند، از طریق نوتیفیکیشن ها یا اطلاع رسانی درون برنامه ای زودتر از سایرین از تخفیف های ویژه، محصولات جدید و پیشنهادهای فصلی و دوره ای مطلع خواهند شد. اپلیکیشن فروش صنایع دستی مجموعه بازار مینا امکانات بسیار جالبی برای شما علاقه مندان در نظر گرفته تا بتوانید به راحتی و به سرعت لیست قیمت ها را مشاهده کرده و محصول مدنظرتان را خریداری نمایید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha