• یکشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400080201174
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امیر غفور:

با مدیریت قوی به برتری رسیدیم

با مدیریت قوی به برتری رسیدیم

ایسنا/اصفهان بازیکن ملی پوش سپاهان گفت: در بهترین زمان بازی خوب تیم مس را خراب کردیم تا به پیروزی برسیم، آنها توانستند در زمان هایی از بازی آزارمان دهند و بازی را به چالش بکشانند.

امیر غفور امروز (یکشنبه- دو آبان ماه) پس از پیروزی سه بر یک مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز بازی خوبی را از دو تیم مشاهده کردید، به ویژه در ست آخر که پایاپای بود، با وجود اینکه در ست چهارم کمی عقب بودیم خیلی خوب توانستیم با مدیریت قوی امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و پیروز شدیم. خیلی مهم است که زمانی امتیازات بالایی داریم آن را حفظ کنیم و یا زمانی که عقب هستیم بتوانیم امتیازها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: باید از فرهاد قائمی با توجه به شرایطی که به علت بیماری پدرش یک هفته کنار ما نبود، اما برای بازی خود را به اصفهان رساند و حضور تاثیرگذاری هم داشت از طرف خودم و دیگر بازیکنان از او تشکر می‌کنم، امیدوارم پدر قائمی سلامتی خود را به دست آورد.

وی افزود: امروز علیرضا مباشری که از ناحیه انگشت دست آسیب دیده را هم در کنار تیم نداشتیم، البته وی مدتی نمی‌تواند کنار تیم باشد که برای او هم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همه بازیکنان سالم باشند تا لیگ با کیفیتی داشته باشیم.

بازیکن المپیکی سپاهان در خصوص کیفیت بازی مس رفسنجان اضافه کرد: تیم مس، تیم شایسته ای است و بازیکنان مس رفسنجان در این بازی زحمت کشیدند و در مواقعی از بازی ما را تحت فشار قرار دادند، امسال باتوجه به اینکه تیم ها زود یارگیری کردند و تمرینات خود را شروع کردند، با شروع مسابقات تیم ها فکر می کنم با ۱۰۰ درصد توان خود وارد لیگ شدند و همه تیم ها کار سختی در پیش خواهند داشت.

وی تصریح کرد: خوشحالم امروز توانستیم بازی خوب آنها را خراب کنیم، چرا که خیلی خوب داشتند بازی می کردند و با سرویس‌هایی زدیم توانستیم آنها را تحت فشار قرار دهیم و به پیروزی برسیم.

وی افزود: امیدوارم مسئله کرونا هر چه سریع تر از بین برود و بازی ها در حضور تماشاگران در تمام شهرها از جمله اصفهان برگزار شود، ما هواداران بسیار خوبی داریم، حضور تماشاگران به کیفیت بازی و هیجان آن اضافه می کند.

غفور گفت: هدف ما قهرمانی است، علاوه بر ما تیم های دیگر هم مدعی هستند برای قهرمانی و کار سختی داریم، اما تمام تلاش بر این است که بهترین عملکرد را داشته و بهترین نتایج را بگیریم. امیدوارم هر تیمی شایسته است در آخر فصل قهرمان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha