• دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400080301336
  • خبرنگار : 50188

تیم مینی‌فوتبال مس سرچشمه قهرمان مسابقات جام شرکت‌های جهان (fifco) شد

تیم مینی‌فوتبال مس سرچشمه قهرمان مسابقات جام شرکت‌های جهان (fifco) شد

ایسنا/کرمان تیم فوتبال پنج‌نفره مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای نخستین‌بار قهرمان مسابقات جام شرکت‌های جهان (fifco) شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پنج‌نفره (مینی‌فوتبال) مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات جام شرکت‌های جهان (fifco) که به میزبانی کشور امارات برگزار شد، به مقام قهرمانی رسید.

در این مسابقات که از ۳۰ مهرماه تا سوم آبان‌ماه در شهر دبی برگزار شد، تیم فوتبال پنج‌نفره مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در دور گروهی با نتیجه ۳ به ۲ از تیم عربستان شکست خورد، تیم مالدیو را با نتیجه ۱۱ بر ۴ شکست داد و تیم سوئیس را با نتیجه ۴ بر صفر از پیش رو برداشت.

این تیم در دور حذفی تیم بنگلادش را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

تیم فوتبال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مرحله نیمه‌نهایی توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم ایرلند را شکست داده و به فینال صعود کند.

تیم مینی‌فوتبال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان روز گذشته و ساعتی قبل در فینال این رقابت‌ها تیم فوتبال عربستان را شکست داد و قهرمان مسابقات جام شرکت‌های جهان (fifco) شد.

با قهرمانی این تیم، ضمن برافراشته شدن پرچم ایران در محل برگزاری این مسابقات، یک بار دیگر صنعت مس توانست در جهان و این‌بار در ورزش افتخارآفرین شود.

به گزارش ایسنا، در پی کسب این عنوان ارزشمند قهرمانی توسط تیم مس سرچشمه رفسنجان، استاندار کرمان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام دکتر علی زینی‌وند به شرح زیر است :

به نام خدا

افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانی در مسابقات فوتبال جام شرکت های جهان که  بار دیگر استعداد و  شایستگی جوانان و ورزشکاران عزیز کرمان را به نمایش گذاشت مایه مباهات، تحسین برانگیز و غرورآفرین است.

کرمان از استان های پیشرو در حوزه ورزش است. بی شک این موفقیت و حضور توانمند در مسابقات جهانی، نشانه ای بر توانمندی و عزم جوانان قهرمان استان برای فتح قله های افتخار و ماحصل تلاش های بی وقفه ورزشکاران غیور کرمانی است.

اینجانب کسب شایسته عنوان قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه در مسابقات فوتبال جام شرکت های جهان (fifco) در امارات متحده عربی را به فوتبالیست‌های پرتلاش مس سرچشمه و خانواده محترمشان، مربیان زحمتکش و کادر فنی، جامعه ورزشی استان و مردم استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و تندرستی و بهروزی همه ورزشکاران استان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید است در سایه لطف الهی، دعای مردم و با انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، توسعه زیرساخت های ورزشی و استفاده از همه ظرفیت های موجود شاهد درخشش بیشتر جوانان کرمانی در رقابت های ملی و بین المللی باشیم.

علی زینی وند

استاندار کرمان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha