• دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1400080301393
  • منبع : مطبوعات

وساطت غیرمنتظره سردار در غائله طارمی و اسکوچیچ

وساطت غیرمنتظره سردار در غائله طارمی و اسکوچیچ

اظهارات سردار آب سردی بود بر یک آتش سوزناک و مخرب. ارزشمندتر از این اما، حلول نشانه‌های رشد و پیشرفت در مهاجم تیم ملی بود. کسی که امروز این حرف‌ها را می‌زند، همانی است که بعد از انتقادها نسبت به عملکردش در جام‌ جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری نوشت: «راستش این است که بعد از تنش رخ‌داده بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی می‌شد انتظار داشت هر یک از بازیکنان تیم ملی به میانجیگری بپردازند و سعی در جمع‌کردن غائله داشته باشند. مثلا این انتظار از احسان حاج‌صفی به‌ عنوان کاپیتان تیم ملی می‌رفت. همین طور علیرضا جهانبخش که معمولا در این موارد فعال است. کریم انصاری‌فرد یا وحید امیری و چند نفر دیگر هم جزو باتجربه‌های تیم ملی هستند و عجیب نبود اگر وارد معرکه شوند. سر علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده هم که درد می‌کند برای همین چیزها. با این حال کمتر کسی انتظار داشت سردار آزمون با یکی از پخته‌ترین مصاحبه‌های عمرش در این مسیر گام بردارد.

حقیقت آن است که مصاحبه صلح‌جویانه‌ای که بعد از این ماجرا از سردار آزمون منتشر شد، بسیار غافلگیرکننده بود. او اظهاراتی داشت که تک‌تک کلماتش در آن پخته و فکر شده به‌ نظر می‌رسید؛ از پرداختن به آفت «ترجمه» بین چند زبان تا اشاره به نقش کادر فنی تیم ملی در موفقیت‌های اخیر. اظهارات سردار آب سردی بود بر یک آتش سوزناک و مخرب. ارزشمندتر از این اما، حلول نشانه‌های رشد و پیشرفت در مهاجم تیم ملی بود. کسی که امروز این حرف‌ها را می‌زند، همانی است که بعد از انتقادها نسبت به عملکردش در جام‌ جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد. این که سردار از آن نقطه به اینجا رسیده، بسیار قابل ستایش و نویدبخش است. به هر حال تیم ملی در سال‌های آینده باید برای کاپیتانی امثال او آماده باشد و چنین بلوغ شخصیتی محسوسی، بسیار ضروری است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۳ ۱۶:۴۷

فرض کنیم اسکوچیچ ضعیفترین مربی در ایران است. در حال حاضر او دارد با تیم خوب نتیجه میگیرد و عقل سلیم میگوید که نباید او را در این شرایط جابجا کرد حداقل تا نیمه بهمن صبر کنید تا تکلیف صعود ایران به جام جهانی 2022 مشخص شود بعدا هر اقدامی خواستید میتوانید علیه او انجام دهید.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۳ ۲۱:۳۶

آفرین به سردار