• دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400080301585
  • خبرنگار : 71451

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران:

برای گسترش وحدت تلاش کنیم

برای گسترش وحدت تلاش کنیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: وحدت و همدلی در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌های نبرد بین رزمندگان شیعه و سنی مشهود بود و امروز بسیاری از شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و حوادث پس از آن از خانواده‌های اهل سنت هستند.

به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، وحدت و مودت بین مسلمانان را اندیشه‌ای راهبردی در دفاع از آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا برشمرد وتوضیح داد: دوران دفاع مقدس، نمادی از وحدت ملت ایران در مقابله با دشمنان بود.

وی فلسفه ظهور هفته وحدت را مقابله با مکر و تفرقه‌افکنی دشمنان بین امت مسلمان دانست و افزود: ایجاد وحدت بین شیعه و سنی در عصری که دشمنان بیم اتحاد مسلمانان را دارند و گاهی نیز در صدد ضربه زدن به این همبستگی با ایجاد نفاق و تفرقه هستند، حائز اهمیت است؛ همه باید تلاش کنند تا این وحدت و مودت روز به روز گسترده‌تر شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران یادآور شد: امت مسلمان چه شیعه و چه سنی هر دو به خدای واحد، قبله‌ واحد، پیامبر واحد، اهداف و ارزش‌های واحد به اسلام معتقدند. وحدت و همدلی در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌های نبرد بین رزمندگان شیعه و سنی مشهود بود و امروز بسیاری از شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و حوادث پس از آن از خانواده‌های اهل سنت هستند.

مرتضوی در این دیدارها که با حضور مهرداد حسنجانی، معاون تعاون و امور اجتماعی همراه بود،  بنیاد شهید و امور ایثارگران را متعلق به جامعه شریف ایثارگری دانست و ادامه داد: خدمت به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهیدان از رسالت‌های ذاتی و سازمانی ما است و همه تلاش مدیران و کارکنان این نهاد مقدس، رفع مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران در حوزه‌های مختلف است که امیدواریم در این زمینه خادمی شایسته برای ایثارگران معظم  باشیم.
 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

سلام بنده حقیر خودم ایثارگر جنگ تحمیلی هستم ۲۳ماه حضور در جبهه دارم وصمنا هیچگونه درآمدی ندارم، آیا من ایثارگر نیستم فاقد هرگونه درآمد نداشتن بیمه مستاجرم مریضیم اعصاب آیا کسی هست به دادم برسد مستاجرم دارم، نون تهمت میخورم