• دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400080301906
  • خبرنگار : 71431

کشف نزدیک به ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در ۳ عملیات پلیس تهران

کشف نزدیک به ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در ۳ عملیات پلیس تهران

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف نزدیک به ۶۰۰ کیلوگرم انواع مخدر در جریان سه عملیات پلیس پایتخت در تهران و سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مأموریت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در تهران، گفت:‌ مدتی قبل همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از فعالیت افرادی در تهیه وتوزیع موادمخدر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن متوجه شدند که 2 موادفروش اقدام به تهیه و توزیع مخدر شیشه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با مقام قضایی برای دستگیری این افراد انجام شد، تصریح کرد: مأموران پلیس روز گذشته با حضور در مخفیگاه این افراد اقدام به دستگیری آنان کرده و یک کیلو و ۶۰ گرم مخدر صنعتی شیشه را نیز از این افراد کشف و ضبط کردند.  

حسنوند همچنین از دستگیری ۲ موادفروش سابقه دار در جنوب پایتخت نیز در عملیاتی جداگانه خبر داد و افزود:‌ این افراد در جریان رصدهای اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شناسایی شدند. این افراد اقدام به تهیه روانگردان شیشه از نقطه صفر مرزی و انتقال آن به تهران کرده بودند که در عملیاتی دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه از این افراد چهار کیلو و ۱۰۰ گرم مخدر شیشه و حدود یک کیلوگرم نیز تریاک کشف و ضبط شد، گفت:‌ این افراد قصد خرده فروشی این مواد را داشتند که دستگیر شدند.  

وی از کشف محموله ۵۹۱ کیلوگرمی تریاک و حشیش در عملیاتی دیگر نیز خبر داد و گفت:‌ این موادمخدر در جریان عملیات مشترک میان پلیس تهران و سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد. این مأموریت پس از اطلاع پلیس تهران از قصد یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق موادمخدر از مرزهای شرقی انجام شد و در جریان آن مشخص شد متهم پس از بارگیری قصد مراجعه سریع به شهر تهران را ندارد بلکه قصد دارد محموله مواد مخدر را در مخفیگاهش در استان سیستان و بلوچستان برای مدتی مخفی و پس از مدتی آن را به شهر تهران انتقال دهد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در همین راستا نیز اقدامات برای توقیف محموله مذکور در همان استان انجام شد، گفـت:  در هماهنگی انجام شده با مقام قضایی و طی عملیاتی مشترک، ماموران به مخفیگاه این قاچاقچی رفته و در بازرسی از مخفیگاه متهم  ۴۸۴کیلو تریاک و ۱۰۷ کیلو حشیش را کشف و ضبط  کنند.

به گفته حسنوند، برای تمامی متهمان دستگیر شده در این سه عملیات پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند.   همچنین تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha