• دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400080302039
  • خبرنگار : 50455

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قم خبر داد:

کسب عناوین برتر کشوری توسط فرهنگیان و دانش آموزان استان

کسب عناوین برتر کشوری توسط فرهنگیان و دانش آموزان استان

ایسنا/قم در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فرهنگیان و دانش آموزان استان قم در حوزه تربیت بدنی و سلامت در سطح کشور درخشیدند.

به گزارش ایسنا، محسن رمضان بیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و مجازی شدن اکثر فعالیت‌ها، همکاران فرهنگی و همچنین دانش‌آموزان در جشنواره‌های مختلف کشوری فعال بوده و عناوین مهمی کسب کردند.

وی عنوان کرد: در حوزه اداری همکاران ستادی فعالیت بسیار مطلوبی داشته و در ارزیابی جشنواره شهید رجایی در سطح کشور موفق به کسب رتبه اول شدند.

رمضان بیگی افزود: یکی از فعالیت‌های بسیار مهم معاونت تربیت بدنی و سلامت اجرای پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد سبک زندگی فعال و سالم (کوچ) بود که با همت همکاران حوزه اداری و همچنین معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت، استان قم رتبه برتر در اجرای این بسته تحولی را در سطح کشور کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد:  این مسابقات جهت اعتلای رتبه علمی دبیران تربیت بدنی در سطح کشور توسط دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت متبوع برنامه ریزی و برگزار گردید.

رمضان بیگی در ادامه اسامی حائزین عناوین برتر کشوری را در بخش فرهنگیان، آقای سهراب فلاح‌زاده در مسابقات و جشنواره‌های ویژه فرهنگیان (قهرمان مسابقات مجازی شطرنج کارکنان)، خانم فاطمه دلدار مزار در مسابقه کتاب‌خوانی مجازی دبیران تربیت بدنی کشور (کسب رتبه سوم) اعلام کرد.

وی در ادامه، خانم زهره محمدی در رشته ووشو (کسب مقام اول مسابقات جهانی) و خانم فریماه امیری در جشنواره کشوری سپاس از مدافعان سلامت (کسب مقام اول) را حائزین عناوین برتر کشوری در بخش دانش آموزی عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قم در پایان گفت: امید داریم با رخت بر بستن ویروس کرونا از جامعه، فعالیت‌ها به شکل حضوری بازگشته و شاهد حضور گسترده کلیه همکاران و دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیت بدنی و سلامت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha