• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400080402438
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

دوئل مدعیان در تهران/ سپاهان- پیکان، مصاف فولاد و خودرو

دوئل مدعیان در تهران/ سپاهان- پیکان، مصاف فولاد و خودرو

ایسنا/اصفهان هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور فردا با انجام دیدار مهم و بسیار حساس سپاهان و پیکان در تهران پیگیری می شود.

رقابت های هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور فردا (چهارشنبه – پنجم آبان ماه) از ساعت ۱۶ با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در مهم ترین دیدار این هفته دو تیم مدعی پیکان و سپاهان در تهران به مصاف یکدیگر می روند.

در رفسنجان تیم تازه واردی مس رفسنجان اولین میزبانی خود را در لیگ برتر تجربه می کند، شاگردان بادرنگین میزبان تیم آذرباتری ارومیه هستند، راه یاب ملل مریوان که در رده دوازدهم جدول است میزبان فولاد سیرجان رده پنجمی است، پاس گرگان که هفته گذشته یک امتیاز از لبنیات هراز آمل گرفته در خانه میزبان یکی دیگر از تیم های خوب و باکیفیت لیگ یعنی شهرداری ارومیه است که هفته گذشته نماینده مریوان را شکست داده، هورسان رامسر در دیداری خانگی به مصاف لبنیات هراز آمل می رود، دو تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول به شدت نیاز به هر ۳ امتیاز این دیدار دارند.

شهرداری گنبد در خانه کار سختی مقابل سایپا دارد تیمی که نمی خواهد از مدعیان فاصله بگیرد، دو تیمی که هفته اول را با شکست پشت سرگذاشتند و به دنبال اولین ۳ امتیاز این فصل هستند.

شهداب یزد صدرنشین هفته نخست نیز در یزد از شهرداری ورامین پذیرایی می کند، مصاف این دو تیم نیز می تواند از دیگر مسابقات جذاب و حساس هفته دوم لقب بگیرد.

اما دوئل مدعیان در تهران را دو تیم پیکان تهران و سپاهان اصفهان برگزار خواهند کرد، پیکانی ها در هفته اول در جدال خودروسازان ۳ بر یک ترمز سایپا را کشیدند و سپاهانی ها با همین نتیجه در اصفهان مس رفسنجان را با شکست بدرقه کردند. شاگردان محمدی راد در رده دوم جدول قرار دارند و پیمان اکبری و تیمش در رده چهارم، دیداری که هر دو مربی آن را سخت توصیف کردند.

پیمان اکبری - سرمربی پیکانی ها در مورد سپاهان گفته سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. مدعی قهرمانی است و تیم قابل احترامی است که از کادر فنی خوبی برخوردار است، اما ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

در مقابل رحمان محمدی راد – سرمربی سپاهان نیز در خصوص بازی مقابل پیکان معتقد است با توجه به نداشتن شناخت کافی از این تیم در فصل جدید کار سختی در پیش خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha