• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400080402631
  • خبرنگار : 50167

رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان:

نمی‌توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند

نمی‌توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند
عکس آرشیوی است.

ایسنا/زنجان رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: ایثار شهدا را نمی‌توان در چند مقاله گنجاند، زیرا ابعاد آن بسیار گسترده بوده و تنها گوشه‌ای از این ایثار را می‌توان واکاوی کرد.

علیرضا فیروزفر صبح امروز (چهارم آبان‌ماه) در همایش علمی کمیته علمی پژوهشی بزرگداشت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان که در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، با اشاره به فعالیت مستمر یک ساله برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، اظهار کرد: از پاییز پارسال مسئولیت کمیته علمی پژوهشی به دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده و آغاز به کار کرد.

وی افزود: با همکاری معاونت‌های مختلف دانشگاه و دانشجویان با تشکیل جلسات مدیریتی و تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مقرر شد همه فعالیت‌های این دانشگاه به برگزاری یک همایش معطوف شود.

این مسئول با اشاره به فراخوان مقالات برای همایش علمی کمیته علمی پژوهشی از سال گذشته، تصریح کرد: برای این فراخوان سه محور در ۱۷ موضوع تعریف شد و مقالاتی به دبیرخانه همایش واصل شد که در مرحله اول این مقالات یک بار داوری عمومی و یک بار مقالات برتر تحت داوری ویژه کمیته قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان اینکه مقرر شده بود طرح‌های مختلف پژوهشی ذیل همایش علمی کمیته علمی پژوهشی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مورد حمایت قرار گیرند، گفت: یک کار نوآورانه توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر انجام شد که دانشجو و اساتید این دانشگاه از یک اپلیکیشن رونمایی خواهند کرد.

فیروزفر در رابطه با طرح ویژه پژوهشی، اظهار کرد: نقاط برجسته با تحلیل از اسناد و کتاب‌های موجود در استان زنجان به صورت یک طرح ویژه پژوهشی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در همایش علمی کمیته علمی پژوهشی تلاش شده جرعه ناچیزی از دریای بیکران ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم را بچشیم، خاطرنشان کرد: مقالات گنجایش اینکه نام خود را ایثار شهدا بگذارند، ندارند، زیرا ایثار شهدا یک تحقیق بزرگ می‌خواهد تا بلکه از گوشه‌ای از آن را بتوانیم واکاوی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha