• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400080402752
  • خبرنگار : 50130

نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

معیشت مردم و بیکاری جوانان رسیدگی شود

ایسنا/کردستان نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری وضع معیشتی مردم را نامناسب توصیف کرد و از مسئولان خواست که به مشکلات مردم و بیکاری گسترده جوانان رسیدگی کنند.

ماموستا فایق رستمی امروز سه‌شنبه (۴آبان) در جلسه شورای اداری استان و معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: در سال‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مردم شده اما قطعاً نقص در کارها وجود دارد و باید سعی ما برطرف کردن نواقص باشد.

وی افزود: مطابق آیات و احادیث،پیامبر اسلام مشکلات امت خود را رصد و احساس می کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خدمت به خلق، مهم‌ترین رکن عبادت است و خوشبختانه مسئولان استانی در حد توان خود به مشکلات مردم رسیدگی می کنند.

ماموستا رستمی ادامه داد: خوشبختانه استان کردستان پتانسیل و نیروهای مادی و معنوی بسیاری دارد که جا دارد مسئولان به جهاد و خدمت بی وقفه به مردمان استان ادامه دهند.

امام جمعه سنندج به مشکلات معیشتی وبیکاری در استان اشاره کرد و خاطر نشان کرد:بیکاری جوانان گسترده بوده و فارغ التحصیلان بسیاری بدون شغل و درآمد زندگی می کنند که این امر موجب ناخشنودی مقام معظم رهبری و مردم شده است.

وی با اشاره به فرمان ۱۰ ماده رهبر انقلاب در مورد سرمایه بودن جوانان،به مسئولان توصیه کرد که تا حد امکان جوانان را در کارها شرکت داده و برای آنها اشتغال ایجاد کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به پتانسیل های گردشگری تالاب زریوار برای ایران و کردستان اشاره و به مسئولان توصیه کرد به معضلاب این اکوسیستم خدادادی رسیدگی و لایروبی آن را انجام دهند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دوران نظام اسلامی مرزها به صورت کلی سازماندهی شده اما باید همه مردم از جمله مردم کردستان از مرزها بهره گرفته و معیشت آنها تأمین شود زیرا با تأمین معیشت مردم روز به روز امنیت بیشتر خواهد شد.

وی از مسئولان استان گلایه کرد و گفت: بعضی از مسئولان با وجود پیگیری های مکرر حتی جواب تلفن های بنده را نمی دهند که این مسئله قابل تأمل است.

ماموستا رستمی،سفرهای رییس جمهوری به استان ها را از نشانه های امیدوار کننده برای ایران اسلامی دانست و به مسئولان گوشزد کرد که حتماً در دسترس مردم بوده و به دردها و مشکلات آن ها رسیدگی کنند.

ماموستا رستمی با ذکر حدیثی از نهج‌البلاغه،قوام و استواری دین را با امرا، عالمان،بازرگانان و فقرا دانستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha