• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400080402813
  • خبرنگار : 50291

فرماندار پیشوا: 

توسعه شهر نیازمند مدیریت خلاقانه و جسورانه است

توسعه شهر نیازمند مدیریت خلاقانه و جسورانه است

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: دستگاه‌های خدمات‌ رسان شهرستان پیشوا با استقرار دفاتر خود در شهر جلیل‌آباد، خدمات بهینه به مردم ارائه کرده و کمک کنند تا از مشکلات آنان کاسته شود.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر سه‌شنبه‌ چهارم آبان ماه در آئین تکریم و معارفه شهردار جلیل‌آباد بیان کرد: شهرداری وظایف سنگینی بر عهده دارد و اگر در گذشته مسئولیت‌های این نهاد محدود به حوزه خدماتی و عمرانی بود امروزه تکالیف زیادی بر عهده داشته و در امور مختلف زندگی‌ مردم اثرگذار است.

وی ادامه داد: ارتقای شهر از حیث عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و توجه به معنویت و معماری ایرانی_اسلامی از جمله وظایف مدیریت شهری است و اهمیت اقدامات و تاثیرگذاری این مجموعه را نشان می‌دهد.

فرماندار پیشوا افزود: با توجه به نوپا بودن مجموعه شهری جلیل‌آباد ، بنیان‌ گذاری امور از سوی شهرداری و پارلمان شهری باید با دقت ، حساسیت و آینده‌نگری انجام شود.

عباسی عنوان کرد: جهش عمرانی و آبادانی در شهر نیازمند مدیریت شهری خلاقانه ، متحولانه و جسورانه و حمایت سایر دستگاه‌ها است و بسترسازی حضور بخش خصوصی و بهره‌گیری از سرمایه‌گذاران از الزامات تحقق آن است.

نماینده عالی دولت در پیشوا اظهار کرد: مردم جلیل‌آباد از گذشته مطالباتی را داشته‌اند و امروز با ارتقا به شهر، باید ریل‌گذاری صحیحی از سوی متولیان امر انجام‌ شود و با اشراف کامل به قوانین، خدمات خوب به مردم ارائه و خواسته‌ها و نیازهای به حق آنان برآورده گردد.

این مقام مسئول بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌ رسان شهرستان پیشوا با استقرار دفاتر خود در شهر جلیل‌آباد، خدمات بهینه به مردم ارائه کرده و کمک نمایند تا از مشکلات آنان کاسته شود.

فرماندار پیشوا گفت: از تمامی کسانی که در ماه‌های گذشته به خصوص در ایام کرونا تلاش کردند تا شرایط مطلوبی در جلیل‌آباد حاکم شود قدردانی نموده و از تریبون‌داران و منتفذین درخواست می‌شود با دعوت از مردم برای استقبال از واکسیناسیون عمومی، در رسیدن به شرایط مطلوب کمک کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: برای گذر از این شرایط و دستیابی به جامعه‌ ایمن همه‌ باید دست به دست هم داده و برای انجام واکسیناسیون، رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی احساس مسئولیت نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha