• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400080503681
  • خبرنگار : 30054

پرده شید رول در بین پر فروش ترین انواع پرده

پرده شید رول در بین پر فروش ترین انواع پرده

پرده شید یا شید رول نوعی پوشش پنجره است که بیشتر در سبک های مدرن استفاده می شود. این سبک از پرده ها که دارای از یک لایه پارچه مخصوص در انواع مختلف تهیه شده وظیفه حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از ورود نور را بر عهده دارد. مکانیزم پرده شید به دو صورت زنجیری و موتور دارد است که در هر دو حالت هنگام بسته شدن ، پرده به داخل قاب به طور کامل جمع می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سروین دکور، پرده شید دارای تنوع زیادی است و این تنوع به دو دسته کلی شکل ، ظاهر و میزان عبور نور تقسیم بندی می شود که هر کدام از آنها تنوع وسیعی را در بر می‌گیرند. به عنوان مثال از جهت شکل و ظاهر پرده های شید رول به انواع ساده، رنگی، طرح چوب و پرده‌های شید چاپی که امکان چاپ تصویر دلخواه فراهم می شود را دارد. از نظر میزان عبور نور نیز به پرده هایی که تا 70 درصد جلوی نور را می‌گیرد (شیدهای پارچه ای)، شیدهایی که به طور کامل نور را بلاک کرده و اجازه عبور نور را نمی‌دهند (شید بلک اوت) و پرده‌هایی که به صورت مشبک هستند و علاوه بر عبور نور امکان دید از داخل به بیرون منزل یا محل کار نیز فراهم می‌شود (شید اسکرین).

مزایای پرده شید در مقابل سایر پرده‌ها

عموما پرده‌ها به دو دسته پرده‌های مدرن و پرده‌های کلاسیک طبقه‌بندی می‌شوند. به جرات می‌توان گفت شید رول‌ها پادشاه پرده‌های مدرن هستند. این پرده‌ها نسبت به سایر محصولات پرده دارای مزایایی زیر هستند:

- تنوع بیشتر

- قیمت مناسب

- سازگاری با هر نوع محیط

- امکان مونتاژ به صورت دستی و زنجیری

- از شید حتی می‌توان به عنوان آستر زیر پرده‌های پارچه‌ای استفاده کرد

- نصب سریع و آسان بدون نیاز به نصاب

نحوه محاسبه قیمت پرده شید

قیمت شید رول‌ها همانند پرده‌های زبرا به صورت متر مربع حساب می‌شود. به عنوان مثال اگر پرده‌ای که می‌خواهید خریداری کنید ابعاد 2 متر در 2 متر باشد و قیمت هر متر مربع پرده 180 هزار تومان باشد قیمت کلی به صورت زیر حساب می‌شود :

2 x2x180000= 720000

اما برای محاسبه قیمت نهایی یک نکته مهم را باید در نظر گرفت. آن نکته متراژ حداقل است. متراژ حداقل به این معناست که اگر پرده شما ابعاد آن به گونه ای باشد که در محاسبه متر مربع، کمتر از دو متر مربع باشد، شما باید هزینه 2 متر مربع را پرداخت کنید و نهایتا یک سری هزینه های جانبی که باید جداگانه لحاظ شود مانند هزینه حمل و نقل و نصب.

پرده دبل شید چیست؟

پرده دبل شید یا به اصطلاح پرده شید دو مکانیزم ساختاری دقیقا مشابه شید رول دارند با این تفاوت که بجای یک لایه پرده از دو لایه تشکیل شده که هر دو به صورت جداگانه هنگام بسته شدن در داخل یک قاب رول می‌شوند.

این پرده‌ها که به پرده‌های شب و روز نیز معروف است معمولا از یک لایه تور مانند تشکیل شده و یک لایه آستر که شما در طول روز می‌توانید تنها لایه تور مانند را پایین نگه دارید تا از نور آفتاب استفاده کنید و در شب نیز جهت جلوگیری از دید به داخل آستر را نیز پشت لایه تور مانند قرار دهید.

تفاوت دبل شید با شید ساده چیست؟

در اصل هر دو یکی هستند و همانطور که گفته شد پرده‌های دبل شید یا شب و روز از دو لایه شید تشکیل شده اند اما کارایی متفاوتی دارند به این معنا که هنگام استفاده از پرده‌های دبل شید، شما امکان سایه روشن کردن پرده و تنظیم نور ورودی را دارید ولی پرده های شید ساده و تک لایه این امکان را به شما نمی‌دهد. نکته دیگر بحث قیمت است، کاملا مشخص است که پرده‌های دیل شید به دلیل اینکه از دو لایه پارچه تشکیل شده قیمت بیشتر نسبت به شید رول های تک لایه دارد.

برای خرید انواع پرده شید و یا مشاوره در ارتباط با خرید انواع پرده می توانید از مشاوران مجموعه سروین دکور راهنمایی های لازم در انتخاب انواع پرده را دریافت کنید. کافیست تا با مجموعه سروین دکور در پیام رسان واتس اپ و یا بصورت تلفنی در ارتباط باشید:

۰۲۱-۲۲۲۲۹۴۴۴

۰۲۱-۲۲۲۲۸۱۳۸

09014237863

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha