• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400080503705
  • خبرنگار : 50037

جایگاه‌های سوخت اسدآباد وارد مدار شد

جایگاه‌های سوخت اسدآباد وارد مدار شد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:با توجه به مشکل دیروز جایگاه های سوخت خوشبختانه در توزیع سوخت شهرستان اسدآباد هیچ گونه مشکلی نداشتیم و در ساعات اولیه جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان وارد مدار شد و سریع  به وضعیت عادی بازگشتیم.

سعید کتابی در جلسه شورای پدافند غیر عامل اظهار کرد: در هفته پدافند غیر عامل برنامه‌های مختلفی نیز در شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد که برای اجرای این برنامه‌ها منتظر اعلام برنامه از استان هستیم.

وی شاخص‌ترین برنامه هفته پدافند غیر عامل شهرستان را مانور صنعت و معدن در کارخانه کنستانتره شهرستان برشمرد و افزود: پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از اقداماتی است که منجر به افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، پایداری ملی و تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل در مدیریت بحران در مقابل تهدیدات دشمن است و از این رو شناخت نقاط ضعف و قوت‌ و شناسایی تهدیدات در حوزه کاری و برنامه ریزی مدون برای به حداقل رساندن نقاط آسیب پذیر، مهمترین برنامه پدافند غیر عامل است .

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان هم با اشاره به هفته پدافند غیر عامل از هشتم تا چهاردهم آبان ماه با شعار پدافند غیر عامل ایران پایدار،گفت: به همین مناسبت برنامه‌های مختلف کشوری ،استانی ،شهرستانی و شهری در سطح استان بر گزار خواهد شد که انتظار است در سطح شهرستان‌ها نیز برنامه‌ها و کارگروه‌های متناسب با هفته پدافند برگزار شود.

حمید پورحسینی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسه پدافند غیر عامل به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست جانشین فرمانده کل قوا و وزیر کشور یکی از مهمترین برنامه‌های شاخص کشوری در هفته پدافند غیر عامل بوده که در این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس استان‌ها و شهرستان‌ها نیز حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های هفته پدافند غیر عامل باید برنامه هایی با محوریت آموزش و فرهنگ سازی باشد ،اضافه کرد: تقلیل آسیب‌پذیری و کاهش خسارات و صدمات تأسیسات، تجهیزات و نیروی انسانی مراکز حیاتی، حساس و مهم نظامی و غیرنظامی کشور در برابر تهدیدات دشمن و بلاهای غیر طبیعی،حفظ سرمایه‌های کلان ملی کشور،حفظ توان خودی جهت ادامه فعالیت ‌ ها و تداوم عملیات تولید و خدمات رسانی،سلب آزادی و ابتکار عمل از دشمن و ایجاد شرایط سخت و دشوار برای وی در صحنه عملیات،افزایش آستانه مقاومت مردمی از جمله اهداف پدافند غیر عامل به شمار می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha