• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400080503715

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

دولت نیاز به یک نوسازی مدیریتی دارد

دولت نیاز به یک نوسازی مدیریتی دارد

ایسنا/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت سیزدهم نیاز به یک نوسازی مدیریتی دارد و امید است این امر به تدریج اجرایی شود.

ابراهیم عزیزی چهارشنبه ۵ آبان در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در شهرک سعدی شیراز برگزار شد، افزود: مدیران فسادستیز، مردمی، پاکدست، ارزشی و خدمت گذار باید زمام امور را در دست گیرند.

او با بیان اینکه باید به دولت فرصت دهیم که مدیران شایسته را به کار گیرد، افزود: در بخش قانون گذاری مجلس یازدهم تمام توان خود را بر حل مشکلات مردم و موضوعات مهم و محوری گذاشته است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته در مقطعی در سال نخست شروع به کار این مجلس، با دولتی کم توان مواجه بودیم؛ دولتی که توانایی اجرای مصوبات مجلس را نداشت.

عزیزی ادامه داد: قانون جهش مسکن، مالیات بر خانه‌های خالی، تسهیل کسب و کار، قانون لغو تحریم‌هاو... در مجلس یازدهم تصویب شده و با اجرای آن می توان امیدوار بود که بخش بسیاری از مشکلات مردم حل و فصل شود.

او به برخی اقدامات در فارس نیز اشاره کرد و گفت: در فارس چند پروژه بزرگ همچون انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس کلید خورده؛ پروژه‌ای که نزدیک به ۴۰هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

عزیزی اضافه کرد: در این پروژه بزرگ تخصیص آب به فارس۲۹۰میلیون لیتر بود که با رایزنی‌های انجام شده، این میزان را به ۴۰۰میلیون لیتر رساندیم یعنی تقریبا ۳برابر نیاز سالانه شهرستان شیراز که یک کار زیربنایی و مهم بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نیاز سالانه شهرستان شیراز به آب حدود ۱۵۰میلیون متر مکعب است، گفت: در حوزه ریل و راه با رایزنی‌های انجام شده قطعه یک و دو راه‌آهن شیراز بوشهر به مناقصه رفته و راه آهن شیراز گل‌گهر نیز از ماده ۴۸خارج شد و دوباره به جریان افتاد ضمن اینکه آزادراه شیراز اصفهان تا شش ماهه نخست ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha