• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400080604227
  • منبع : نمایندگی همدان

فعالیت ۹۵ درصدی جایگاه‌های سوخت استان همدان

فعالیت ۹۵ درصدی جایگاه‌های سوخت استان همدان

ایسنا/همدان استاندار همدان، گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت استان همدان، فعال هستند و تلاش می‌کنیم تا صبح فردا همه جایگاه‌ها، آنلاین شوند.

به گزارش ایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد پنج‌شنبه ۶ آبان‌ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: : دو روز گذشته یک حمله سایبری در سطح نازل‌های سوخت‌گیری پیش آمده بود. در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ۹۶ جایگاه داریم که ۶۹ جایگاه به صورت آزاد و ۲۲ جایگاه به صورت هوشمند و یارانه‌ای، فعالیت می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا اول صبح فردا همه جایگاه‌ها، آنلاین شوند و با استقرار نیروی انتظامی نیز امنیت جایگاه‌های سوخت را فراهم کردیم.

 وی با اشاره به برنامه محور بودن دولت، ادامه داد: آنچه باید سرلوحه کار ما باشد برنامه محور بودن است و در همین راستا از آقای صیدایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، خواستم نقشه چهارساله سند تحول و توسعه را تدوین کند تا نقشه راه ما باشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کسب و جلب اعتماد مردم سرلوحه دولت آقای رئیسی است، تصریح کرد: برای اینکار باید بحث تولید و اشتغال را فراهم کنیم و نباید شاهد خروج سرمایه گذار از استان باشیم بلکه مدیران باید سرمایه گذار را با تکریم پذیرا باشند و به سمت مسیر تولیدی مشخصی حرکت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تنش آبی در همدان، توضیح داد: مجموعه جهاد کشاورزی باید با چالاکی، شیوه‌های کشاورزی سنتی را به سمت شیوه نوین آبیاری هدایت کند اما این کار در حال حاضر، سرعت لازم را ندارد در حالیکه انتظار داریم باتوجه به ریل گذاری‌هایی که انجام شده، سرعت این کار، افزایش پیدا کند و اگر این مسیر را نرویم، کشاورزی ما دچار اخلال می‌شود.

استاندار همدان با بیان لزوم پویایی و تحرک مدیران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، بودجه‌ها عملیاتی است و ۸۵ درصد بودجه در اختیار وزیر قرار دارد بنابراین مدیران باید با پویایی، عاقلانه و فکورانه به دنبال جذب اعتبار باشند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: مدیران به دنبال تمسک و دست آویز قرار دادن این و آن برای تقویت جایگاه خود نباشند چون تقویت جایگاه فقط بر اساس توانمندی‌های آن‌هاست و با توصیه و تأکید کاری انجام نمی‌شود. ملاک ارزیابی، ارتباطات شخصی نیست بلکه کار و توانمندی است. مدیران باید کارجهادی و با بدنه جامعه ارتباط داشته باشند و این ارتباط باید توأم با رحمت و مهربانی باشد.

وی در رابطه با دیداری که با آیت‌الله‌ نوری همدانی داشت، گفت: ایشان بی‌صبرانه مشتاق هستند به همدان بیایند و قول دادند اولین سفر استانی خود را پس از کرونا، به همدان داشته باشند.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: ما چند وزیر و یک معاون رئیس جمهور در کابینه داریم که فرصت و امکان خوبی برای تقویت استان است.

وی در رابطه با وضعیت واکسیناسیون در استان، مطرح کرد: تا الان یک میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن در استان، تزریق شده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha