• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400080604397
  • خبرنگار : 50291

نماینده مجلس مطرح کرد:

طرح مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور/ قول رئیس جمهور برای سفر به ورامین در اسرع وقت

طرح مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور/ قول رئیس جمهور برای سفر به ورامین در اسرع وقت

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های ورامین،‌پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دیدار با رییس جمهور خبر داد و گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور در میان گذاشته شد.

حسین نوش آبادی ظهر امروز پنج‌شنبه ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رئیس جمهور اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم آبان ماه به اتفاق مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار تهران با رئیس جمهور کشورمان دیدار کردم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار مهمترین موضوعات، مشکلات و مطالبات مردم دیار پانزده خرداد، مطرح شد گفت: از رئیس جمهور خواستم نسبت به مطالبات مردم خطه پانزده خرداد عنایت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهمترین مسائل و مشکلاتی که در این دیدار بیان شد، عنوان کرد: اجرای پروژه متروی تهران به ورامین و پیشوا با توجه به گذشت ۱۵ سال از تصویب آن در دولت و تسریع در احداث زیرگذرهای مسیر راه آهن، احداث بیمارستان در پیشوا با توجه به جمعیت ۱۵۰ هزار نفری این شهرستان، ایجاد و استقرار صدا و سیما در دیار پانزده خرداد، افزایش حقابه کشاورزان از سد ماملو و تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی، تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک ، ضرورت ایجاد پایانه صادراتی محصولات دامی و کشاورزی در منطقه ، تسریع در ساخت جاده کاشان به ورامین و احیای آزادراه تهران به پیشوا و اتصال آن به محور قم ، گرمسار از موارد مطروحه بود.

نوش‌آبادی در پایان اظهار کرد: در این دیدار از آیت الله رئیسی برای سفر به شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا دعوت کردم که رئیس جمهور قول دادند در اسرع وقت این سفر انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha