• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400080604531

استاندار در بازدید از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس:

روند سوخت رسانی در فارس مناسب است

روند سوخت رسانی در فارس مناسب است

ایسنا/فارس استاندار فارس ضمن قدردانی از رفع مشکل ایجاد شده در سوخت رسانی، بر لزوم اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات مشابه، روند سوخت رسانی در فارس را مناسب ارزیابی کرد.

محمدهادی ایمانیه پنجشنبه ۶ آبان با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان فارس از عملکرد مناسب و به موقع کارشناسان این شرکت در فعال سازی مجدد جایگاه ها و سوخت رسانی به مردم استان درکوتاهترین زمان ممکن قدردانی کرد.

استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از حملات سایبری و اختلالات مشابه اضافه کرد: باید از شرایط پیش آمده برای پیشگیری از بروز رخ دادهای مشابه بهره گیری کرد.

ایمانیه استاندار فارس ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی همکاران منطقه، روند سوخت رسانی بعداز اخلال پیش آمده در بخشی از سامانه هوشمند سوخت را مثبت ارزیابی کرد و فعال سازی مجدد جایگاه‌های سوخت درکوتاه ترین  زمان ممکن را حاصل تلاش نیروهای انقلابی وجهادی شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی استان بیان کرد.

بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت فارس فعال است

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس نیز با ارائه گزارشی از روند راه اندازی مجدد جایگاه‌های سوخت استان گفت: تاکنون بیش از ۹۰ در صد از جایگاه‌های استان فعال و در حال ارائه سوخت به مردم است و مشکلی در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح استان وجود ندارد.

اسداله طاهری از تشکیل  ۴۰ تیم تخصصی در این زمینه خبر داد و گفت:  هماهنگی با مقامات استان و واحدهای  صنعت نفت در راستای استفاده از امکانات ونیروهای متخصص ،هماهنگی با مالکین جایگاه ها و شرکت های حمل ونقل،آموزش نیروها ،راه اندازی کارگاه فعال سازی کارتخوان های  سامانه هوشمند  در ستاد و نواحی منطقه  از جمله اقدامات موثر منطقه درفعال سازی مجدد جایگاه ها است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس همچنین از اقدامات و همکاری مناسب نیروهای امنیتی و انتظامی استان و اطلاع رسانی بسیار به موقع و مستمر اصحاب رسانه قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha