• جمعه / ۷ آبان ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400080704565
  • خبرنگار : 71614

مصدومیت یک تن در پی سقوط در چاه نیمه کاره

مصدومیت یک تن در پی سقوط در چاه نیمه کاره

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت یک تن در پی سقوط در چاه نیمه کاره خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:٣٨ دقیقه عصر روز گذشته، یک مورد حادثه سقوط داخل چاه، به آدرس میدان دریاچه، خیابان جوزانی غربی، خیابان مظفر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه محوطه بیرونی یک برج مسکونی بود که یک چاه نیمه کاره با عمق ٢٨ متر در محل حفر شده بود. مشکلی که وجود داشت و در خیلی از موارد مشاهده می کنیم این بود که با بی احتیاطی چاه تمام نشده را با تخته و الوار معمولی پوشانده شده بود. این در حالی است که باید علائم یا چراغ چشمک زنی در کنار چاه باشد تا رهگذران از وجود این موانع آگاه باشند. 

ملکی اظهار کرد: یک خانم جوان حدودا ٣٠ ساله با لوازم و کیفش به هنگام عبور از روی تخته رد شده و تخته شکسته شده بود و او داخل چاه سقوط کرده بود. 

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت در محل لازم شدند و ایمن سازی های لازم انجام شد. پس از انجام ایمن سازی ها آتش نشانی وارد چاه شد. عملیات بسیار حساس بود اما با تجربه آتش نشانان این خانم را که خوشبختانه زنده بود از چاه خارج کردند. 

مصدومیت یک تن در پی سقوط در چاه نیمه کاره

ملکی اظهار کرد: این خانم به عوامل اورژانس تحویل داده شد و ساعت ٢١:٣۵ دقیقه عملیات به پایان رسید.


وی با بیان اینکه در گذشته نیز شاهده این دسته از حوادث بوده ایم اظهار کرد: اگر قرار است چاهی حفر شود و حفر آن چند روزی زمان نیاز دارد حتما باید از علایم، نوار خطر یا دیواره های بتنی در کنار چاه استفاده شود. موارد اینچنینی بسیار وجود داشته که افراد یا حیوانات داخل چاه سقوط می کنند. همینطور باید از درپوش های مقاوم برای پوشاندن این چاه ها استفاده کرد. خواهش می کنیم که این مسایل مد نظر قرار داده شود. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما مواردی بوده که افراد در این حوادث جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha