• جمعه / ۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400080704716
  • خبرنگار : 71429

حضور مدیر کل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌ها در زندان‌های آذربایجان شرقی

حضور مدیر کل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌ها در زندان‌های آذربایجان شرقی

مدیر کل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان ها در بازدید از زندان مرکزی تبریز گفت: زندانهای آذربایجان شرقی از حیث تعاملات با مسئولین قضایی در وضعیت بهتری قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مدیر کل قضایی و اجرای احکام باحضور در استان آذربایجان شرقی به بررسی وضعیت پرونده های قضایی مددجویان پرداخت.

حمدالهی مدیر کل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان های کشور سفر به استان آذربایجان شرقی را بازدید دوره ای از زندانهای کشور عنوان کرد وافزود: این هفته توفیقی حاصل شد که با جمع کارشناسان قضایی سازمان در استان آذربایجان شرقی حاضر شویم و به صورت میدانی وضعیت پرونده های قضایی مددجویان را مورد بررسی قرار دهیم.

وی از جمله اهداف این بازدیدها را بررسی شرایط اسکان مددجویان، تعاملات مقامات قضایی با زندان های استان و رفتار همکاران با مددجویان وپیشبرد برنامه های زندانبانی در داخل زندان عنوان کرد.

مدیر کل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان های کشور با بیان اینکه شاهد تعاملات خوب مقامات قضایی استان با زندان ها هستیم افزود: الحمدلله از حیث تعاملات با مسئولین قضایی فضای خوبی را شاهد هستیم که قضات، مسئولین دادگستری ودادستان های استان سعی شان بر این است که زندانی که داری شرایط برخورداری از ارفاقات قانونی هست در زندان نماند ومشمول این ارفاقات قرار گیرد وبه آغوش خانواده برگردد.

وی وضعیت فضاهای اشتغال و کارگاه های مستقر در زندان را مطلوب عنوان کرد وافزود: فعالیت جدی مددجویان و همکاران در این عرصه بسیار مشهود است.

حمدالهی همچنین جدیت و انگیزه ی کارکنان زندان های استان را که به دنبال ایجاد فضای آرام وبه دور از تنش درداخل زندان ها هستند بسیار ستودنی عنوان کرد وافزود: در داخل زندان ها شاهد این هستیم که همکاران تمامی تلاششان را می کنند که زندانی اشتغال به کار شده و همچنین بتواند از ارفاقات قانونی به منظور اتمام حبس خود استفاده نماید. 

شایان ذکر است دوره آموزشی آئین نامه جدید سازمان زندان ها، توسط دکتر حمدالهی مدیر کل قضایی و اجرای احکام برای مدیران ستادی و روسای زندان های استان برگزار و در پایان دوره نیز آزمون کتبی به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha