• جمعه / ۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400080704743
  • خبرنگار : 71452

تولید انواع گریس پمپ‌های فشار قوی

تولید انواع گریس پمپ‌های فشار قوی

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید انواع گریس پمپ‌های فشار قوی در کشور شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌اله ریاضتی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در مورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما در سال 86 ثبت و در سال 87 فعالیت خود را با تکیه بر تجارب مدیران خود در زمینه شیرآلات، نفت، گاز و پتروشیمی ‌برای وزارت نفت آغاز کرد.

وی محصولات این شرکت را شامل تولید انواع گریس پمپ‌های فشار قوی، فیتینگ و ابزارهای تخصصی سرویس نگهداری شیرآلات، ساقه فولادی شیرآلات، کلمپ‌های لوله جفت‌کن، دستگاه واتر سند بلاست به همراه تولید پاک‌کننده شیرآلات و تأمین انواع گریس‌های روانکار آب بند، عایق‌های ضد خوردگی، کلمپ‌های نشت بند و … اعلام کرد و گفت: ما به واسطه انواع گریس‌های روانکار، دانش‌بنیان شدیم.

ریاضتی خاطر نشان کرد: ما تائیدیه ستاد نانو را برای روغن‌های نانو دریافت کردیم که این مسئله تحولی در زمینه روانکارها محسوب می‌شود. در دنیا فقط دو شرکت آمریکایی به همراه شرکت ما انواع گریس پمپ‌های فشار قوی را تولید می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان به همان اندازه که در فکرشان ایده‌های متعدد وجود دارد، جیب‌شان به همان تناسب خالی است، بیان کرد: علت این مسئله هم این است که شرکت‌های دانش‌بنیان بر موضوعات مالی تمرکز نمی‌کنند و بیشتر بر مسئله تحقیق و توسعه تمرکز دارند.

ریاضتی تصریح کرد: شرکت ما همه درآمدهای خود را به سمت تحقیق و توسعه هدایت کرده است. ما با طراحی و اجرای پروژه ساماندهی حوضچه‌های گاز در شهرهای گوناگون ایران، پا به عرصه پیمانکاری گذاشتیم، اما در ادامه ساخت تجهیزات و ابزارهای تخصصی برای تعمیر و نگهداری شیرآلات درون حوضچه‌های گاز و تعمیر برخی از گریس پمپ‌ها را در دستور کار قرار دادیم و شاخه طراحی و تولید را به فعالیت‌های خود اضافه کردیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان به حمایت‌های صندوق نوآوری از این شرکت اشاره کرد و گفت: با حمایت صندوق موفق به تهیه دفتر کاری در مجتمع فناوری همت شدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha