• شنبه / ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400080805105
  • خبرنگار : 90047

عبادی: تلاش کمانداران کامپوند کسب بهترین نتیجه در بنگلادش است

عبادی: تلاش کمانداران کامپوند کسب بهترین نتیجه در بنگلادش است

مربی تیم ملی کامپوند در ارزیابی از عملکرد کمانداران پیش از اعزام به بازیهای آسیایی بنگلادش گفت: با توجه به رکوردهای خوبی که توسط کمانداران در اردوها به ثبت رسیده است، امید به کسب بهترین نتیجه در بنگلادش داریم.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین اردوی کمانداران کامپوند برای شرکت در بازیهای آسیایی بنگلادش در کیش در حال برگزاری است که این اردو تا ۱۷ آبان ادامه خواهد داشت و سپس ۲۰ آبان کمانداران برای شرکت در بازیهای آسیایی عازم بنگلادش می‌شوند.

وی در ارزیابی از وضعیت کمانداران برای شرکت در بازی های آسیایی بنگلادش گفت: کمانداران در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده‌اند که امیدوارم همین رکوردها در بازیهای آسیایی نیز تکرار شود، البته تلاش بر این است که پس از ۲ سال دوری از مسابقات آسیایی، نتایج خوبی را در بنگلادش کسب و دوباره جایگاه کامپوند را در آسیا مطرح کنیم.

مربی تیم ملی کامپوند پیرامون این پرسش که چقدر نسبت به حریفان آسیایی شناخت دارید، خاطرنشان کرد: چون ۲ سال از بازی های آسیایی دور بودیم، شرایط تیم‌ها تغییر پیدا کرده و در حال حاضر نمی‌دانیم در چه وضعیتی قرار دارند، هر چند ما کار خود را پیگیری می‌کنیم تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام بخش امید به کسب مدال دارید، خاطرنشان کرد: در هر ۳ بخش انفرادی، تیمی و میکس رکورد کمانداران نزدیک به هم است و امید به کسب بهترین نتیجه در هر ۳ ماده را داریم.

عبادی با بیان این که تیم اعزامی ترکیبی از جوانان و کمانداران باتجربه است، افزود: تیم اعزامی به بنگلادش تیم خوبی است که تجربه حضور در تورنمنت‌های مختلف را داشتند و از این نظر نگرانی نداریم.

وی در پایان اظهار کرد: پیشرفت کمانداران از نظر رکورد تا به امروز راضی کننده بوده و مشکل خاصی وجود ندارد، امیدوارم که با این روند در بنگلادش نیز به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha