• شنبه / ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400080805216
  • خبرنگار : 71613

آخرین وضعیت آماده‌سازی کاروان ایران در راه المپیک زمستانی ۲۰۲۲

آخرین وضعیت آماده‌سازی کاروان ایران در راه المپیک زمستانی ۲۰۲۲

دبیر فدراسیون اسکی می‌گوید برای تهیه لباس‌ رژه کاروان ایران در المپیک زمستانی پکن چند طرح ارائه شده که تا اواخر آبان نهایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، المپیک زمستانی پکن حدود ۱۰۰ روز دیگر برگزار می‌شود و ایران هم با سه اسکی‌باز (یک زن و یک مرد در آلپاین و یک مرد در صحرانوردی) راهی این بازی‌ها می‌شود. فدراسیون اسکی در حال انجام مقدمات آماده‌سازی برای المپیک است. البته هنوز اردوهای ملی برگزار نشده اما در زمینه سفارش لباس برای مسابقه ورزشکاران و همچنین لباس کاروان اقداماتی را انجام داده است.

بهرام ساوه شمشکی در مورد وضعیت لباس کاروان در این بازی‌ها به ایسنا گفت: با توجه به سیاست کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری تا حد امکان از تجهیزات داخلی استفاده می‌کنیم. بنابراین برای تهیه لباس‌ها با یک تولید کننده داخلی صحبت کرده‌ایم. چند طرح به ما داده‌اند که بررسی و تا آخر آبان یکی را نهایی می‌کنیم. لباس‌های مسابقه را هم که باید در اروپا تولید شود، سفارش داده‌ایم.

او با بیان اینکه در این دوره از بازی‌ها برای تیم‌های آلپاین و صحرانوردی دو دهکده متفاوت در نظر گرفته شده است، به نفرات کاروان ایران اشاره و بیان کرد: سه ورزشکار، دو مربی و دو سرپرست اعزام می‌شوند. به احتمال زیاد مربیان فعلی تیم‌های ملی اعزام خواهند شد اما با توجه به شرایط که ممکن است مشکلی پیش بیاید، به عنوان رزرو هم مربی معرفی کرده‌ایم. در حال حاضر نمی‌توانم اسم مربیان را اعلام کنم و باید در زمان مناسب تصمیم گیری نهایی را انجام دهیم.

او در مورد سرپرستی کاروان هم گفت: یکی از سرپرست‌ها آقای نظریان (رئیس فدراسیون اسکی) است و باید در مورد سرپرست دیگر هم تصمیم بگیریم.

دبیر فدراسیون اسکی در مورد پرچمدار کاروان گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که پرچمدار زن باشد یا مرد و باید با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش صحبت کنیم. سیاست‌هایی را که به ما اعلام می‌کنند، انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha