• شنبه / ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400080805268
  • خبرنگار : 50037

خبر خوش معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان:

آمار بزرگ تصادف و منجر به فوت گردنه اسدآباد صفر شده است

آمار بزرگ تصادف و منجر به فوت گردنه اسدآباد صفر شده است

ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت:بعد از اجرای پروژه نصب نیوجرسی در  محور گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز استان و کشور خوشبختانه آمار بزرگ تصادفات و منجر به مرگ در این محور  حادثه خیز حذف و به صفر رسیده است.

فرهاد فرزانه در حاشیه بازدید صبح امروز خود از گردنه اسدآباد در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: با توجه به‌ اینکه شهر اسدآباد در یک محور بین المللی قرار دارد در حال حاضر دو پروژه بزرگ  ایمن سازی گردنه و پروژه کنار گذر در این محور در حال اجراست.

وی با اشاره به  ایمن سازی گردنه اسدآباد ، افزود: ۵کیلومتر از  حفاظ میانی آن نصب و روشنایی بخش‌هایی از آن که دارای مشکل عمده بودند تامین شده ضمن اینکه برخی کارهای تکمیلی نیز باقی مانده که در هفته‌های آتی انجام و به پایان خواهد رسید.

فرزانه  همچنین با اشاره به پروژه کنار گذر اسدآباد نیز خاطر نشان کرد: پروژه کنار گذر به اتمام رسیده و در حال حاضر دارای مشکلاتی در اتصال ورودی شهر بود که با هماهنگی شهرداری و پیمانکارطرح برای آن برنامه‌ریزی شکل گرفته که در آینده بسیار نزدیک انتقال لوله‌های آب شرب و آب فضای سبز شهرداری انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم پیگیر تامین اعتبارات لازم برای هزینه‌های اجرای حفاظ میانی و تابلو علائم کنارگذر است، خاطرنشان کرد: این پروژه به اتمام کار نزدیک شده که با مرتفع شدن مشکلات در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرزانه یادآور شد: اعتباری افزون بر ۱۷تا ۱۸میلیارد تومان برآورد اولیه برای کل حفاظ‌های میانی، تابلو علائم،خط کشی و جابه جایی برخی لوله‌ها در این پروژه شده که خوشبختانه بخشی از اعتبار نیز تامین شده و در صورت تامین مابقی اعتبار پروژه به صورت کامل  تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار اسدآباد نیز اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی و فصل سرد سال ایمنی بیشتر جاده‌ها به ویژه محور گردنه اسدآباد ضرورت دارد که به همین منظور صبح امروز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راهداری و جانشین پلیس راه استان و دیگر دستگاه‌های ذی ربط شهرستان از گردنه اسدآباد بازدید و تصمیماتی در تعریض ،تثبیت روشنایی و رفع نقاط حادثه ساز گردنه بویژه بحث روشنایی اتخاذ و قرار شد در  روزهای آینده با سرعت بیشتری کارها انجام گیرد تا هر چه سریعتر شاهد ایمنی گردنه باشیم.

سعید کتابی  با اشاره به کنار گذر اسدآباد ،یاد آور شد:با توجه به اهمیت پروژه و تردد استان های غربی کشور به شمال کشور از اسدآباد ،مشکلاتی در بحث راه اندازی و بهره برداری از پروژه کنار گذر وجود داشت در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای آن ارائه شد که با اجرای این راهکارها شاهد افتتاح و بهره برداری هر چه سریعتر این طرح باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha