• شنبه / ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400080805635

بوکس بانوان همچنان چشم به راه مجوز

بوکس بانوان همچنان چشم به راه مجوز

ایسنا/قم رئیس هیئت بوکس استان قم با اشاره به اینکه رشته بوکس در بخش بانوان فعالیت ندارد، گفت: علاقه مندان زیادی در بخش بانوان وجود دارد و فدراسیون بوکس نیز به حضور بانوان در این رشته تمایل داد و درصورت مجوز وزارت ورزش و جوانان، بخش بانوان نیز راه اندازی می‌شود.

مجید عباس زاده، رئیس هیئت بوکس استان قم، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به اینکه رشته بوکس جز رشته‌های پر خطر و گروه یک دسته بندی شده است و در دوران کرونا تقریبا به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

وی با اشاره به اینکه بوکسورهای استان قم همیشه در مسابقات کشوری  درخشیدند و مقام آور بودند، گفت: به دلیل اینکه در دو سال اخیر مسابقاتی برگزار نشده است نماینده‌ای در تیم ملی نداریم.

وی ادامه داد: هفته گذشته چهار تن از بوکسورهای استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان که در کازرون برگزار شد شرکت کردند و موفق به کسب رتبه های دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت بوکس استان قم، در رابطه با حضور داوران قمی در مسابقات بین المللی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه و مسابقات قهرمانی آسیا در امارات به عنوان داور حضور داشتم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هیئت بوکس استان قم به عنوان پنجمین  هیئت ورزشی برتر کشور شناخته شد، بیان کرد: برای برگزاری  مسابقات استعدادیابی منتظر برنامه‌ ریزی‌های فدراسیون هستیم.

این داور بین المللی بیان کرد: سال گذشته اردو تیم ملی جوانان در استان قم برگزار شد و امسال نیز هیئت بوکس قم در خواست برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی را داده است که در صورت برگزاری این  مسابقات، استان قم میزبان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رشته بوکس در بخش بانوان فعالیت ندارد، تصریح کرد: علاقه مندان زیادی در بخش بانوان وجود دارد و فدراسیون بوکس نیز به حضور بانوان در این رشته تمایل داد و درصورت مجوز وزارت ورزش و جوانان، بخش بانوان نیز راه اندازی می‌شود.

عباس زاده ادامه داد: به درخواست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، لباس اسلامی نیز برای این رشته تهیه شده است که در حال حاضر سایر کشورها از آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha