• شنبه / ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400080805658
  • منبع : نمایندگی دانشگاه هنر

جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه هنر برگزار شد

جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه هنر برگزار شد

جشن دانشجویان ورودی 1400 دانشگاه هنر به صورت آنلاین و با حضور رییس دانشگاه هنر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سید حسن سلطانی، رئیس دانشگاه هنر بصورت مجازی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه هنر بیان کرد: این دانشگاه بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران است که در سال ۱۳۵۸ در پی ادغام پنج مؤسسه آموزش عالی هنر: دانشگاه فارابی، دانشکده هنرهای تزئینی، دانشکده هنرهای دراماتیک، هنرستان عالی موسیقی و هنرکده موسیقی ملی به‌وجود آمد.

وی در ادامه با اظهار امیدواری جهت برگزاری کلاس های دانشگاه هنر به صورت حضوری گفت: امیدوارم در آینده نه چندان دور مشکلات ناشی از کرونا رد شود و بتوانیم به صورت حضوری پذیرای شما عزیزان در فضای دانشگاه باشیم، چرا که وجود شما به دانشگاه رنگ و بوی خاصی می دهد. بدون حضور شما دانشگاه صفایی ندارد.

سلطانی اظهار کرد: ما در فضای دانشگاه به امور آموزش، پژوهش و هم ارتقاء مسائل فرهنگی می پردازیم و با ارائه بسته های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در صدد ارتقاء سطح علمی دانشجویان هستیم. امیدوارم با بهره برداری از امکانات لازم در راستای ارتقاء تحصیلی دانشجویان و همچنین فعالیت شما در تشکل های دانشجویی، انجمن و کانون فرهنگی مستقر در دانشگاه در دوران تحصیل آینده پر باری را برای خود رقم بزنید.

رئیس دانشگاه هنر خاطر نشان کرد: بسیاری از هنرمندان مطرح در عرصه کشوری از خروجی دانشگاه هنر هستند، شاید به کمتر کسی برخورد کنید که در عرصه هنری فعال هستند و حرفی برای گفتن دارند ولی فارغ التحصیل دانشگاه هنر نباشند.

در ادامه صحبت های رییس دانشگاه، فیلمی در خصوص معرفی دانشگاه که توسط جهاد دانشگاهی هنر ساخته شده، برای دانشجویان جدید الوورد به نمایش در آمد. علاقه مندان می توانند جهت مشاهده فیلم کامل این مراسم به لینک https://cultural.art.ac.ir/fa/news/4511 مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha