• یکشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400080905936
  • خبرنگار : 50084

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی:

پدیده تا پنجشنبه پول کوزین را ندهد، کسر امتیاز قطعی است

پدیده تا پنجشنبه پول کوزین را ندهد، کسر امتیاز قطعی است

ایسنا/خراسان رضوی محسن حیدری گفت: باشگاه پدیده برای پرداخت پول کوزین (مربی ایتالیایی اسبق پدیده) فقط تا پنجشنبه، ۱۳ آبان ماه، فرصت دارد و اگر این بدهی پرداخت نشود، کسر امتیاز قطعی است.

محسن حیدری پس از بازی پدیده و نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت نماینده مشهد در لیگ برتر اظهار کرد: وضعیت پدیده نیازی به توضیح ندارد. یک هفته عجیب را در فوتبال خراسان گذراندیم. در این مدت هیات فوتبال سعی کرد با شرایط مزبور مدارا کند و مسائل را رسانه‌ای نکند تا حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نشود. حضور ۲ سرمربی در تمرین، عدم حضور تیم در یک مسابقه رسمی و... از زشتی‌هایی بود که ماحصل مدیریت دوستان بود.

وی افزود: شنیده‌ایم دوستان با برخی مجموعه‌ها برای فروش تیم مذاکره کرده اند. ما از این موضوع خوشحالیم چون از روز اول گفته‌ بودیم آقایان توان تیمداری ندارند. در حال حاضر ۵ یا ۶ بازیکن خوب تیم جدا شده اند و تعدادی جانشین آنان شده‌اند اما به خاطر مبلغی اندک پنجره نقل و انتقالات همچنان بسته مانده‌ است.

وی افزود: مدیر کل ورزش و جوانان استان گفته آقایان وعده داده‌اند تا دوشنبه مشکل کوزین حل می‌شود. متاسفانه تیم در آغاز لیگ تیم در برخی بازی‌ها امتیاز از دست می دهد که در برابر رقبای اصلی برای حفظ سهمیه برگزار می شود. پدیده به نوعی ۶ امتیازی است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: پس از برگزاری جلسه‌ در استانداری خراسان رضوی در همین خصوص تصمیم بر این شد که ۴۸ ساعت به حمیداوی فرصت داده‌ شود اقدامات لازم برای حل امور و همچنین باز شدن پنجره نماینده خراسان رضوی انجام دهد.

حیدری در خصوص غیبت اعضای تیم پدیده برای مصاحبه پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: اطلاعی از علت عدم حضور بازیکنان و مربیان در میکسدزون و نشست خبری ندارم.  

وی در پایان تصریح کرد: تا پنجشنبه اگر پول کوزین پرداخت نشود، کسر امتیاز از نماینده خراسان رضوی قطعی است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha