• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400081006998
  • خبرنگار : 71468

اردوی مشترک شمشیربازان اپه با اوکراین/ ۴ ملی‌پوش اعزام می‌شوند

 اردوی مشترک شمشیربازان اپه با اوکراین/ ۴ ملی‌پوش اعزام می‌شوند

تیم ملی شمشیربازی اپه ایران با چهار بازیکن اردوی مشترک ۱۰ روزه ای در اوکراین خواهد داشت.

مهدی فرجی سرمربی تیم ملی در گفتگو با ایسنا درباره اعزام تیم ملی شمشیربازی اپه به اردوی مشترک بیان کرد: اردوی مشترکی از ۲۰ تا ۳۰ نوامبر(۲۹ آبان تا ۹ آذر) در اوکراین برگزار می شود و طبق دعوت نامه ای که برای ما ارسال شده است، شمشیربازان کشورهای ژاپن، هند و احتمالا قزاقستان هم حضور دارند. آقای باقرزاده رییس فدراسیون این قول را به ما داده  و تایید کرده است که چهار نفر به این اردوی مشترک اعزام شوند.

 او ادامه داد: اوکراین در اسلحه اپه یکی از کشورهای مطرح است و ژاپن هم جزو ۱۰ تیم اول است از این رو خیلی خوب است که بعد از اردوهای داخلی که داشتیم، شمشیربازان خودشان را به چالش بکشانند و این اردوی مشترک خیلی می تواند برای تیم ما مفید باشد.

فرجی در مورد انتخاب چهار نفر اعزامی به اردوی مشترک اوکران گفت: در حال حاضر هفت نفر در اردو داریم که چهارنفرشان برای اعزام انتخاب می شوند و تا آخر هفته نفرات قطعی می شوند.

سرمربی اپه در پاسخ به این پرسش که نفراتی که در هر اردو کم می شوند دیگر شانسی برای ورود به اردو ندارند؟ تاکید کرد: ما هیچ کسی را حذف نمی کنیم و در اولین  مسابقه ای که برگزار می شود، بتوانند جزو هشت نفر اول باشند دوباره می توانند در اردوی تیم ملی باشند. دلم نمی خواهد کسی را از اردو کنار بگذارم اما شرایط کرونا  این اجازه را نمی دهد از طرفی تعداد نفرات زیاد باشد نمی توانیم  برای همه خیلی انرژی بگذاریم و می خواهیم تعداد نفرات در اردو کم باشد تا بتوانم روی همه بازیکنان متمرکز باشیم.

او در پایان گفت: از آقای باقرزاده رییس فدراسیون که تیم اپه را حمایت می کند، تشکر می کنم. امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد و مطمئنم حرفای زیادی از این تیم خواهیم شنید.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha