• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400081007047
  • خبرنگار : 71012

عضو شورای عالی ایرنا:

بوالی و سیدمهدی از حامیان پیمان جبلی بودند

بوالی و سیدمهدی از حامیان پیمان جبلی بودند

سپهر خلجی با انتشار متنی تاکید کرد که سیدمهرداد سیدمهدی و عبدالرضا بوالی (مدیران سابق خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر) از حامیان طرح تحول در صداوسیما و از پیشنهاددهندگان پیمان جبلی برای ریاست این سازمان بودند.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی سازمان صداوسیما شامگاه یکشنبه (نهم آبان ماه) مدیران شبکه خبر و خبرگزاری صداوسیما را تغییر داد.

در پی این تصمیم و مطالبی که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره دلایل تغییر این دو مدیر صداوسیما عنوان شد، سپهر خلجی، عضو شورای عالی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) نوشت:

«شب گذشته برادر بزرگوارم جناب آقای سیدمهرداد سیدمهدی هم از خبرگزاری صدا و سیما خداحافظی کردند. سالها توفیق همکاری نزدیک در سخت‌ترین شرایط را با ایشان داشته‌ام. برادری مخلص، دلسوز، متخصص و متدین و مدیری متعهد و آزمون پس داده در بزنگاه های رویدادهای انقلاب و آراسته به سعه صدر و پایبند به اخلاق. از فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام. 
شهادت می‌دهم ایشان و جناب استاد بوالی از پیگیری‌کنندگان و حامیان جدی ضرورت تحول در رسانه ملی و از پیشنهاددهندگان برادر گرامی جناب آقای جبلی برای ریاست سازمان صدا و سیما بودند و در جلسات مختلف با دلایل مستند و منطقی از میان گزینه‌های مطرح برای سازمان با شور و حرارت وصف نشدنی از پیشنهاد و ایده خود دفاع کردند.
برای این دوست صمیمی و ولایتی و با اخلاق آرزوی سلامتی دارم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۰ ۱۷:۴۳

اصلا آقای بوالی و سیدمهدی چندین ساله که بازنشسته شدن و با اجازه کار میکردن، حالا که طرح تحول مطرحه، طبیعیه که افراد جدید بیان و بازنشسته ها کنار برن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۰ ۲۰:۲۵

خدا رو شکر عسگری رفت

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۰ ۲۲:۴۷

برای تغییر مسیر حرکت معاونت های مختلف ازجمله معاونت سیاسی سازمان صداوسیما نیاز جدی به تغییر مدیرانی همچون جناب سیدمهدی و بوالی بود و هست / خبر نیاز به تغییر نگرش به مخاطبان دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۱ ۱۷:۱۹

اتفاقا اینان از مخالفان جدی هرگونه تغییر و تحول و بسیاری از نیروهای زبده و مستعد وارزشی سازمان را پایمال کردند اقای هیچ نیرویی نمی توانست کوچکترین بحث کارشناسی کند و یا نقد علمی داشته باشد که او را عامل دشمن می خواند و با تمام کینه افراد را له و لورده می کرد . بسیاری از افراد اپوزیسیونی حاصل عملکرد طولانی این دو و چنبره انداختن سی چهل ساله بر معاونت سیاسی صدا و سیما بود .