• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400081007301
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر شرکت نفت اردبیل خبر داد:

بازگشت ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت به مدار عرضه بنزین

بازگشت ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت به مدار عرضه بنزین

ایسنا/اردبیل مدیر منطقه‌ای شرکت نفت اردبیل گفت: ۹۵ درصد جایگاه‌های عرضه‌کننده سوخت به مدار عرضه با کارت الکترونیکی بازگشتند.

 سید حجت مدنی ۱۰ آبان در جلسه بررسی مشکلات جایگاه‌های سوخت در اردبیل اظهار کرد: به دنبال حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در کشور، در استان اردبیل نیز در یک هفته اخیر مشکلاتی را در عرضه سوخت با کارت الکترونیکی روبه‌رو بودیم که به همت جهادی همکاران مشکلات تا حدود زیادی برطرف شده است.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت در استان اردبیل به مدار عرضه معمولی در جایگاه‌ها بازگشتند و در حال حاضر هیچ مشکلی در عرضه بنزین یارانه‌ای با کارت سوخت در استان وجود ندارد.

مدیر منطقه‌ای شرکت نفت اردبیل گفت: از ۷۴ جایگاه سوخت در استان تاکنون ۶۸ جایگاه به فعالیت عادی خود بازگشته و تنها شش جایگاه باقی مانده که ظرف ۲۴ ساعت آینده با حل مشکل نرم‌افزاری و ارتباط داده‌ها با مرکز کشور امکان ارائه سوخت در این شش جایگاه نیز مهیا خواهد شد.

مدنی افزود: در این زمینه از همکاری خوب مسئولان استان به ویژه رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و صدور اطلاعیه‌های متعدد برای آحاد مردم قدردانی می‌کنیم و اهالی استان نیز در این مدت با صبوری و حوصله بیشتر اجازه دادند تا جایگاه‌ها به روال عادی فعالیت خود بازگردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حالی که در کشور به طور میانگین ۷۰ درصد جایگاه‌ها به روال عادی فعالیت خود بازگشتند اما در استان اردبیل با پیگیری‌ها و تلاش مخلصانه همکاران این آمار تا ۹۵ درصد است که تا ۲۴ ساعت آینده شرایط صد درصدی را در استان در فعالیت جایگاه‌های سوخت و عرضه بنزین با کارت سوخت شاهد خواهیم بود.

مدیر منطقه‌ای شرکت نفت اردبیل بیان کرد: امیدواریم با اختصاص سهمیه ویژه آبان ماه در کارت سوخت رانندگان خودروها شرایط مطلوبی را در سوختگیری در جایگاه‌های استان اردبیل شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha