• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400081007417
  • خبرنگار : 50037

برگزاری مراسم تجمع ۱۳ آبان امسال در ۳ نقطه شهری اسدآباد

برگزاری مراسم تجمع ۱۳ آبان امسال در ۳ نقطه شهری اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از برگزاری مراسم سیزده آبان امسال در سه نقطه شهری این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی در جلسه هماهنگی ۱۳ آبان شهرستان اظهار کرد: امسال با مجوزهایی که برای برگزاری مراسم سیزده آبان داده شده با شکوه هر چه تمامتر  و در عین حال با رعایت پروتکل ها امسال برای اولین بار پس از دوسال از شیوع کرونا مراسم سیزده آبان مصادف با  روز دانش آموز در سه شهر اسدآباد ،آجین و پالیز شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در مراسم سیزده آبان ماه امسال به دلیل شرایط کرونا مراسم راهپیمایی نخواهیم داشت  و به صورت تجمعی خواهد بود،تصریح کرد:در شهر اسدآباد مراسم سیزده آبان ماه با تجمع در مقابل اداره آموزش و پرورش بلوار شهید سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
وی ساعت تجمع مراسم سیزده آبان ماه امسال در شهر اسدآباد را  ساعت ۹.۳۰ دقیقه و ساعت شروع مراسم را ساعت ۱۰صبح اعلام کرد و یاد آور شد:در مراسم تجمع سیزده آبان ماه انتظار است همه  دستگاه های اداری دارای جامعه هدف چون بنیاد شهید،بهزیستی ،آموزش و پرورش ،کمیته امداد ، ورزش و جوانان،هیئات مذهبی  ...نسبت به اطلاع رسانی مراسم در بین گروه هدف خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه  سیزده آبان امسال مصوب شده که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز برگزار شود ،خاطر نشان کرد:در مراسم سیزده آبان استفاده از ماسک الزامی بوده و بازرسی سیار در همین زمینه در تجمع این روز ضرورت دارد ضمن اینکه توزیع ماسک بین افراد فاقد ماسک باید انجام گیرد.
کتابی همچنین از برپایی چادر هلال احمر به منظور تب سنجی و نصب چادر برای انجام واکسیناسیون  و استقرار نیروهای اورژانس در  حاشیه مراسم تجمع اضافه کرد:برقراری نظم‌ و امنیت تجمع،طرح ترافیک ،نظافت مسیر توسط شهرداری ،فضاسازی سردرب ادارات از دیگر مواردی است که در برگزاری هر چه باشکوه تجمع سیزده آبان توسط دستگاه های ذی ربط به آن توجه شود.
کتابی در جلسه بزرگداشت یوم الله سیزده آبان ، در ادامه تاریخ انقلاب اسلامی را دارای فراز و نشیب ها ی زیادی دانست و گفت: روز ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی  داشت.

وی خاطر نشان کرد:در ۱۳ آبان رویدادهای مهمی  از جمله تبعید حضرت امام (ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رخ‌ داده است، که تمامی  رویدادهای این روز در سال ۵۸ در راستای استکبارستیزی بوده  که نماد اصلی آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست و بنابراین شعار این روز " استکبار ستیزی " است.   
امام‌ جمعه اسدآباد هم با بیان اینکه طی ۴۵سال گذشته همواره آمریکا با دین و مذهب و اسلام ما در حال جنگ بوده و دشمنی و مکر و کید آنان را می‌بینیم اظهار کرد:راه تداوم پیروزی و عزت و قدرتمندی  و امنیت ما همواره مبارزه با استکبار است و نباید هیچ گاه از مکر و کید آنان غافل شویم. 
حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد با تاکید بر اینکه ۱۳آبان ماه ظرفیت مهمی برای ایجاد وحدت و انسجام ملت در مقابل زیاده گویی و یاوه گویی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است افزود:با برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم و تجمع سیزده آبان ماه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی سیزده آبان ماه برای قشر نوجوان و نسل جوان جامعه بیش از پیش تبیین شده و راه پایداری انقلاب و عظمت آن برای آنان تبیین می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha