• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400081007554
  • منبع : صندوق نوآوری و شکوفایی

حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل دانش‌بنیان‌ها در یک نمایشگاه بین‌المللی

حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل دانش‌بنیان‌ها در یک نمایشگاه بین‌المللی
عکس دریافتی و تزیینی است

صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، طراحی و ساخت بیمارستان‌ها به عنوان یکی از مهمترین بناهای عمومی و مکانی برای افزایش آسایش و بهبود شرایط جسمی و روانی بیماران همواره از درجه اهمیت زیادی برخوردار است. 

بکارگیری اصول و روش‌های فنی صحیح و پیشرفته در طراحی و ساخت، سبب بهبود کارایی و کیفیت بیمارستان، افزایش عمر مفید و کاهش هزینه‌ها در زمان ساخت و بهره‌برداری آنها خواهد شد. این روش‌های پیشرفته ساخت شامل همه گروه‌های ساختمانی، معماری، سازه، تاسیسات برقی و مکانیکی و ... می‌شود.

همچنین انطباق بیمارستان‌ها با استانداردها می‌تواند ارائه خدمات با کیفیت را تضمین کند. استانداردسازی ساخت‌وسازهای بیمارستانی و دارا بودن برنامه مدون منطبق با استاندارهای جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای حوزه صنعت بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی نقشی موثر و بی‌بدیل در نیل به این اهداف ایفا می‌کند.

در همین راستا ششمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه سال جاری در محل دائمی‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور ارائه طرح‌ها و محصولات خود در آن حضور می‌یابند.

به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور مستقل این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی است. میزان حمایت از حضور هر شرکت دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های تایید شده، ۳۰ میلیون تومان در سال (حداکثر ۳ نمایشگاه) است تا شرکت‌ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha