• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400081007664
  • خبرنگار : 71576

سامری: امیدوارم مسئولان از تیم خانه بسکتبال حمایت کنند

سامری: امیدوارم مسئولان از تیم خانه بسکتبال حمایت کنند

سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان گفت: به تنهایی نمی‌توان کاری کرد، امیدوارم مسئولان از تیم ما حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، حماد سامری سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان، پس از نخستین بازی شاگردانش در لیگ که با شکست مقابل شهرداری گرگان همراه شد، توضیح داد: همانطور که می‌دانید کار ما سخت بود چون با کرونا درگیر شدیم و برخلاف سایر تیم‌ها، این بازی نخستین تجربه ما در این فصل بود. البته ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و ضمن اینکه هدف ما از حضور در لیگ برتر بسکتبال، معرفی بازیکنانی کم تجربه ولی مستعد به لیگ است.

او ادامه داد: واقعیت این است که اگر لیست تیم ما را ببینید بازیکنان ما بسیار جوان هستند و در بین آن‌ها بازیکنان ۱۶ و ۱۸ ساله نیز وجود دارد. این بازیکنان نیاز به کار بیشتر دارند و مطمئن باشید با کیفیتی که امروز نشان دادند، در آینده از آن‌ها بیشتر خواهید شنید.

سرمربی خانه بسکتبال خوزستان ادامه داد: ما کار سختی پیش‌رو داریم و خودمان را هم برای باخت‌های بیشتر آماده کرده‌ایم، ولی تحمل این شکست‌ها را داریم چون می‌دانیم با چه رقبایی دیدار خواهیم کرد. همین امروز ما با گرگانی بازی داشتیم که قهرمان ایران است و تا دندان مسلح.

او تاکید کرد: بازیکنان ما بدون بازی دوستانه و با تجربه بسیار کم، امروز با یک کار تیمی خوب مقابل حریفی مثل شهرداری گرگان بازی کردند که از آن‌ها راضی هستم. مطمئن باشید بهتر می‌شویم.

سامری درباره خبرهای منحل شدن تیم خانه بسکتبال خوزستان نیز گفت: رئیس هیات بسکتبال خوزستان از تیم ما به شدت حمایت می‌کند و مسئولان نیز وعده‌هایی برای حمایت از تیم دادند که در میانه راه منصرف شدند که ما تا آستانه انحلال پیش رفتیم، ولی در نهایت تصمیم گرفتیم حضور داشته باشیم.

او تاکید کرد: ما از ابتدا هدف خود را رشد دادن بسکتبال خوزستان قرار داده‌ایم و هیات نیز به شدت حامی تیم است، اما واقعا به تنهایی نمی‌توان کار کرد. اتفاقی بهتر از این نمی‌تواند برای بسکتبال خوزستان بیفتد که جوانان مستعد خود را به لیگ معرفی کند، امیدوارم مسئولان هم حمایت کنند تا به هدف خود برسیم. همچنان نیاز به حمایت مسئولان داریم.

سامری در پایان، راجع به کسب ۴۱ امتیاز توسط آرش ثابتی نیز گفت: شرایط تیم‌ها با هم متفاوت است و ما امروز با تیم قهرمان لیگ بازی کردیم که هیچ نیازی به تعریف من ندارد، با این حال بدون بازی تدارکاتی نمایش امیدوار کننده‌ای داشتیم و همین کار تیمی برای ما ارزش زیادی دارد. ضمن اینکه برخی بازیکنان همیشه مهاجم هدف شما هستند. ثابتی آینده بسیار روشنی دارد و برای او آرزوی درخشش دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha